Linksys befsr41 router vraag

Gestart door Onliner, 10 april 2004, 22:21:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onliner

Han Ik heb een Linksys befsr41 router nu wou ik op de uplinkpoort van deze een wireless draadloos dus zetten is dat mogelijk.
Nog een weetje is dat de modem ook een router bezit.
Dat is op het ogenblik Speedtouch510.
:'(Dat is dus modem router  :'(daarop linksys router  :'(en dan een wireless router. :-X

Edit Han : Ik heb je vraag even verplaatst. Het topic waar je 'm ingezet had is een info topic voor draadloos netwerken. Bij routerproblemen even een eigen topicje

Han

Ik kan je niet helemaal volgen?

Je wilt dus een Speedtouch510 (met ingebouwde router) aan een Linksysrouter koppelen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Onliner

Ik heb beneden een modemrouter op de kpn staan een speedtouch510 boven staan 4 computers op een 4 poorts router de linksys befsr41 op deze router is een linkuppoort aanwezig,daar kan je weer een router aantesluiten. Nu wil ik met de laptop overal  in huis computeren. Daarom de vraag kan er op die linkup ook een wireless draadloos router.
Deze vraag doe ik omdat ik misschien in de problemen kom, door router op router op router.
Ik dacht later ook, deze vraag kan ik beter in het forum zetten.
Bedankt Han.

Han

Deze vraag gaat me een beetjke boven de pet, Cees.

Het is misschien een ideetje om 'm even te stellen op ADSL-Online. Da's een nederlandstalig adsl forum waar experts zitten op het gebied van netwerkverbindingen met adsl. Ik denk dat zij je wel op weg kunnen helpen hiermee.

Laat nog even weten hoe en wat. Kunnen wij ook weer van leren.  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Onliner

 :'(
Je hebt kans dat het toch problemen geeft en inplaats een router op router te plaatsen kan je voor een wireless router beter een
losse wireless accesspoints op de linksys befsr41 gebruiken.




Edit Han : Het is inmiddels 22 sept 2004. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic heropenen door te klikken op de knop .