HP pc start niet meer op

Gestart door pc dummie, 02 januari 2014, 19:17:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pc dummie

Hoi :)

allereerst de beste wensen voor 2014 aan het PCN team!

Ik zit met het volgende probleem, gisteren ben ik begonnen met het scannen van de pc op virussen en dergelijke iets wat ik elke maand even doe om te controlleren of er wat op zit wat er niet op hoort.

Na het scannen in de normale modus wilde ik even voor de zekerheid in de veilige modus kijken, pc opgestart in veilige modus geen problemen.
Na het scannen wilde ik de pc herstarten in de normale modus, de pc starte op maar blijft sindsdien hangen op dit scherm:



Ik kan op escape drukken wat ik wil de pc reageert niet... alle randapparatuur heb ik losgekoppeld en dingen als cd's en usb sticks ook verwijderd, geprobeerd op te starten met een losgekoppeld toetsenbord, pc geprobeerd op te laten starten en in de bios te komen lukt ook niet kortom hij reageert nergens meer op...

Ik heb geen idee wat het probleem is, heb zitten googlen en daarbij kwam ik erop uit dat ik alles wat niet nodig was los moest koppelen maar dat verhelpt het niet opstarten ook niet.
De stekker dr uitgetrokken heeft ook geen zin gehad, pc afgesloten en na een paar uur weer opgestart ook geen effect.

Hoop dat iemand mij hier wat meer duidelijkheid kan geen wat hier het probeem kan zijn... ik heb dit namelijk nog nooit eerder gehad.

Hier de gegevens van de pc:

Besturingssysteem windows 7
Hp pavilion HPE

Han

Ik heb geen idee. Is er bij het scannen iets gevonden en verwijderd?

Ik denk dat je beter even contact op kunt nemen met HP zodat je aanwijzingen kunt krijgen die specifiek voor jou type PC gelden.
http://www8.hp.com/nl/nl/support.html
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Ja maar geen bijzonderheden, wat cookies en zag trojan in de lijst staan nadat dat verwijderd was heb ik de pc herstart in veilige modus dat ging probleemloos.

Zal inderdaad hp om raad vragen.

Bedankt voor je reactie.

pc dummie

Ik heb toch zelf nog even zitten googlen en kwam terecht bij het resetten van de bios d.m.v het cmos batterijtje er een half uur uit te halen en na een half uur terug te plaatsen...
na een half uur het batterijtje weer erin gedaan en toen ik de pc opstarte zag ik de bestanden van de bios weer laden en starte de pc weer op zoals normaal.

Probleem opgelost  :goed

Han

Goed gedaan joh.  :goed

Ik sluit je topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!