automatische restart van mijn PC

Gestart door Gould, 15 mei 2011, 17:42:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gould

Hallo allemaal,

Ik heb een irritant >:( probleem, en dat is als ik gewoon mijn ding doet op mijn computer, voornamelijk internet, en gebruiken maken van office, word en excel.

En het probleem is dat mijn computer als ik gewoon dingen doen, dat mijn computer plotseling op nieuw op gaat starten, dan krijg ik een blauwe scherm te zien.
Ik start de computer op nieuw op en laat de herstel procedure zijn gang gaan, en dan verloop van tijd begint het weer. start hij weer van zich zelf op nieuw op terwijl ik gewoon aan het interneten ben, ik heb Norton Internet sercurty geinstallerd als virus scanner staan, nu dat ik dit aan het type ben, vraag ik mij ook af, of Norton het probleem kan zijn, ik ben ook maar een leek en zeg even hard op wat ik zelf denk, maar buiten dat heb ik totaal geen idee wat nu echt de oorzaak kan zijn van het plotseling opstarten van mijn PC.
Oja ik heb hem sinds eind Januari en heb hem zelf gebouwd, en ik ben al een keer terug geweest bij Alternate daar heb ik hem gekocht. na alles uit elkaar gehaald te hebben ben ik daar heen gegaan en alles laten controleren, en zij konden geen fout ontdenken, maar ik zit nog wel met het zelfde probleem.

Wie o Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen, ik hoor graag van jullie wat ik er aan kan doen.

Mocht ik wat vergeten zijn wat eventueel belangrijk kan zijn voor verdere informatie om het probleem te verhelpen dan hoor ik ze graag.

Met vriendelijke groeten
Richard

Han

Hoi Richard, welkom op PCN Forum.

Tja Windows 7 geeft niet zo heel makkelijk een Blue screen of death dus er moet wat behoorlijk mis zijn.
Wat heb je inmiddels zelf al gedaan om de oplossing te zoeken behalve je hardware door alternate laten controleren.
Echt een leek kan je niet zijn want een leek bouwt niet zelf zijn systeem...., toch?

Ik noem maar wat: