Afmelden

Gestart door Gert, 25 mei 2010, 21:56:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert

Als ik mijn account afmeld en een ander met dezelfde rechten aanmeld wordt er een nieuw buroblad aangemaakt ipv de aangemelde gebruiker. De optie andere gebruiker geeft geen problemen.

Is dit een kwestie van een instelling of toch een foutje in de software
Locatie: +21.3 NAP

Han

Geen idee, Gert. Ik heb dit probleem nog niet eerder gehoord.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Voor zover ik weet,
bij mijn nichtje ben ik er af en toe op daar

zijn er  2 die daar werken en heb
daar ook géén probleem ondervonden.

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Altijd al zo geweest op deze PC of iets wat later is ontstaan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Ik gebruikte die funktie deze week voor het eerst omdat ik even in de Opera browser van Wilma een email-account moest toevoegen. Deze ( legale  :cool) versie van W7 zit er net 2weken op.
Locatie: +21.3 NAP

Han

Tsja...ik weet het echt niet. Half uurtje zoeken in google leverde ook niets op. Lijkt op een probleem met het account van Wilma.
Misschien een nieuw account creeren en dan kijken of er hetzelfde mee gebeurt. Ik heb op onze Win7 installatie geen accounts.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Ik heb er ook niets over gevonden, heb ik weer. Verder ben ik zeer positief over de werking van W7, ik maak er ook dan geen toestanden van en gebruik gewoon de andere optie. Ik heb hier plenty geheugen ter beschikking.
Bedankt nog voor de moeite en als ik er nog iets over te weten kom laat ik het horen  :goed
Locatie: +21.3 NAP

Han

Okido. Sluit ik je topic erover af. Mocht je aan willen vullen stuur dat ff een pm, dan heropenen we 'm voor je.

Wij zijn ook erg tevreden over Win7 op de laptop. Hij werkt als een tierelier ermee. Veel soepeler dan met Vista, waarmee ie geleverd werd.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Mailtje gehad van Gert:
Han het probleem met het afmelden is opgelost. Het account (admin) van Wilma was brak.
De oplossing stond in windows help onder : Een beschadigd gebruikersprofiel herstellen.


Fijn dat het opgelost is Gert  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!