FireFox en anderen

Gestart door anykoen, 06 november 2006, 13:47:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anykoen

Vroeger was ik zo tevreden over FireFox, maar na de update naar 2.0 niet meer.
Volgens mij kan zelfs ik geen fouten maken met een automatische upgrade, maar wie weet.
Sinds de upgrade is FF zo traag; grotere bestanden zoals een lap tekst of een afbeelding, komen niet meer tevoorschijn. Als ik hetzelfde probeer met IE loopt alles vlot.
Terugzetten naar de vorige versie van FF lukt niet; het blijft even traag.
Gezocht naar een alternatief; Avant browser is wel leuk maar volgens mij ook gebaseerd op IE en bovendien kan ik mijn bladwijzers niet overzetten; ik kan ze niet vinden in de dir van FF.

Na veel zoeken een mail gestuurd naar FF; geen reactie.

De virusscanners merken goed het verschil tussen FF en IE; allerlei meldingen die ik lange tijd niet meer heb gezien staan ineens weer te knipperen. Ik zou daarom graag willen dat FF (of iets vergelijkbaars) weer goed functioneert.
Zou het zin hebben om Mozilla te proberen; de grote broer van FF?

Paul
Paul

Han

Ik heb laatst ergens gelezen dat er in versie 2.0 wat foutjes zitten waardoor een en ander niet soepel meer loopt. Sommigen hebben daar last van, anderen niet. Er zou een update aan komen.
Misschien toch even met IE werken totdat die fix komt?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Tja, als Firefox "wat foutjes" heeft, wacht ik maar af.

Ik weet niet of ik via Firefox nog ben ingelogd. Ik kwam niet meer uit mijn item. Als ik terug wilde gaan kwam na een tijdje de melding dat PCnavigator er te lang over deed en werd mijn opdracht gewist.

Als ik nog ingelogd ben, wil je mij er dan uitknikkeren? Bedankt,

Paul
Paul

Han

Je was al uitgelogd hoor.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Vroeger, toen ik nog niets wist van internet (nu dan wel???) gebruikte ik Opera. Daar ben ik nu weer terecht gekomen en de eerste indruk is positief; ik kan zelfs een reactie plaatsen!

Zonder gekheid, ik ga voorlopig Opera weer gebruiken (en weer aan wennen); dan kan dit topic worden afgesloten,

;)

Paul
Paul

Han

Dat kan natuurlijk ook.  ;)

Ik sluit het topic hiermee dan af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nog even een update: De eerste update voor firefox 2.0 is er inmiddels.
Misschien lost die update je probleem op?

Zie : Eerste update uit voor Firefox 2.0

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!