Outlook Express 6

Gestart door anykoen, 27 juli 2006, 17:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anykoen

Geen ernstig probleem, maar een rare werking van Outlook.
Via Outlook bekijk ik de mail van Hotmail.com; vaak spam.
Elk ontvangen bericht wordt 2x in de lijst getoond. Als ik ze wis en dan ga naar de map verwijderde mappen, staan ze daar allebei. Als ik dan een van de twee wis, verdwijnt de ander ook.

Ik heb al gekeken bij de accounts, maar Hotmail staat er maar een keer in.

Als ik Hotmail open via Gmail, gaat alles goed.

Denk er niet te hard over na, want het is alleen uit nieuwsgierigheid dat ik deze vraag stel. Met deze gril van Out look is heel goed te leven.

Paul
Paul

Helen

Precies hetzelfde had ik vroeger ook, toen ik m'n Hotmail in OE liet komen. Tegenwoordig lees ik het gewoon op Hotmail zelf, ben je ook van het probleem af.  ;)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Ik denk dat het een probleem is in Outlook Express 6. Ik liet vroeger ook m'n hotmail in Outlook Express 5 binnenkomen. Dat ging altijd goed. In versie 6 ineens allemaal rare problemen.
Binnenkort komt er een nieuwe Internet Explorer en daarmee w.s. dan ook een update van Outlook Express. Misschien werkt het dan weer? Ik log nu in op de hotmail website om m'n mail te bekijken. Ik heb daar verrassend weinig spam.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Bedankt voor de tips.
Het vreemde is dat Outlook 6 een tijd goed heeft gefunctioneerd.

Misschien wis ik Outlook helemaal, want via Gmail kan ik Hotmail ook lezen.
Ik was alleen nieuwsgierig of ook anderen vreemde streken hebben ervaren van Outlook; ja, dus.

Paul
Paul

anykoen

sorry, ik ben vergeten er bij te zetten dat wat mij betreft het item kan worden afgesloten,

Paul
Paul

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!