nieuwe pc met amd 6400+ en 2 hd3870 in crossfire

Gestart door kontblaar, 11 december 2007, 21:14:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kontblaar

Ik wil een nieuwe pc gaan bestellen en ik wil weten of het een beetje een goede is
De pc gaat bevatten:

MSI k9a2 platinum moederbord
2x hd3870 in crossfire
4gb werkgeheugen (wordt later bepaald welk soort maar eventuele tips zijn welkom)
amd x2 6400+ processor
500gb harde schijf (seagate of samsung oid)

Nu zijn mijn vragen: kan ik crysis hiermee op very high spelen (dx10), kan de processor de 2 hd3870's wel aan en is deze pc een beetje toekomstgericht?
Ik denk dat meer mensen dit zich wel af zullen vragen (vooral of hd3870 crysis wel aankan) vandaar dat ik het vraag

Alvast bedankt

Han

Tjonge zeg, wat een inlognaam heb je bedacht voor jezelf. Heb je zo weinig eigenwaarde?  :ssssst

Hoe de performance van Radeon hd3870 in crossfire opstelling is kun je op deze link doorlezen.
Of de Radeon hd3870 lekker werkt in de game Crysis zal je moeten bekijken op de site van Electronic Arts bij de specificaties van het spel.

Mijn ervaring met Samsung hdd's is erg goed. Ze zijn snel en erg stil vergeleken bij andere merken.

PCN is niet echt een gamersforum. Over prestaties van hardware om hardcore te gamen kun je beter je vraag stellen op een specifiek gamers forum. Er bestaan zelfs forums specifiek voor dit spel zag ik in google. Bij Electronic Arts hebben ze zelfs een eigen Crysis forum. Daar moeten ze je vraag zeker uitgebreid kunnen beantwoorden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kontblaar

Dan probeer ik het wel op een ander forum, bedankt!

Han

Graag gedaan hoor. Ik sluit je vraag hiermee af.  :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!