2e Computer er bij.

Gestart door sjaak12, 03 juni 2006, 15:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjaak12

Hallo, ik weet niet of ik het in dit gedeelte van het forum moet plaatsen, maar doe het gewoon maar!

Ik heb nu 1 computer, die ben ik nu af en toe aan het upgraden, alleen ik wil een 2e pc gaan kopen, ivm ik lokaal games wil gaan spelen met mensen. Ik speel voornamelijk Battlefield2 online, en dat wil ik dus ook lokaal gaan doen. Het nieuwe systeem moet battlefield2 dus goed kunnen spelen!

Ik zoek een systeem onder de 650 euro Exclusief btw.. Nou heb ik al wel een beetje rond gekeken uiteraard, maar laat het liever aan de expers over ivm die meestal de beste config weten.

Het nieuwe systeem hoeft GEEN monitor of flatscreen te hebben etc. Moet een snel systeem zijn, geschikt voor battlefiel2 en moet dus onder de 650 euro ex btw kosten, muis, toetsenbord optioneel, hoeft niet.

Ik hoor het wel, en alvast bedankt! :)

Han

Tja check wat de maximale systeemeisen zijn van het spel wat je wilt gaan spelen en ga dan virtueel shoppen op de sites van de diverse winkels. Je kunt daar online een pc samenstellen zodat je kunt zien wat het gaat kosten.

Het wordt toch wat krap om voor dat prijsje wat jij in je hoofd hebt een game-pc samen te stellen waarmee die game lekker soepel zal draaien. Bekijk de systeemeisen maar eens. De aanbevolen systeemeisen zijn dan vaak nog aan de lage kant.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Kijk eens aan, een lotgenoot op tweakers:  Complete (game) PC voor €650
Valt verder weinig toe te voegen aan de argumenten die aangevoerd worden voor de hardwarekeuzes.

(ervan uitgaande dat jij niet "Double G" bent die dat topic gestart heeft)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

sjaak12

Ziet er leuk uit, maar ik moet een kant en klaare systeem hebben, niet eentje die ik zelf ik elkaar nog meot prutselen  ::)

Bugs

Je kunt naar de plaatselijke computerboer gaan, en daar je licht opsteken. Die kunnen ook voor jou een pc in elkaar flansen, en je advies geven. Van kant en klare systemen ben ik nooit zo weg geweest, sinds ik ooit (lang geleden) een Packard Bell heb gehad. Sinds die tijd ga ik naar de winkel met een lijstje met mijn wensen.

Bevalt de prijs, dan mogen ze aan de slag. Maar dat verschilt dus per winkel, alles wat wij hier kunnen doen is je een globaal advies geven.




Het is inmiddels 1 juli 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Groetjes van Bugs