html plaatjes voor outlook

Gestart door habasoft, 02 juni 2006, 15:13:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Hallo Han,bugs
even een  vraagje. Mijn vrouw lijkt het leuk om in outlook express een extra afbeelding in de map briefpapier te krijgen. Je hebt nu alleen standaard afbeeldingen. We weten nu in welke map dit staat, maar hiervoor het je een html afbeelding nodig, en de afbeeldingen die wij hebben zijn jpg. Omzetten gaat volgens mij niet. Mijn vraag is, of dit om te zetten is, zodat ze een foto, of tekening in briefpapier kan zetten.
vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Bugs

Dit heb ik overgenomen uit de Help van Outlook Expres:

Briefpapier maken voor uitgaande berichten

Met de wizard Briefpapier kunt u nieuwe stijlen maken voor uw e-mail- en nieuwsgroepberichten.

Klik in het menu Extra op Opties en klik vervolgens op het tabblad Opstellen.
Klik op Nieuw in de sectie Briefpapier.
Opmerkingen

Als u het briefpapier uit een bericht van iemand anders wilt gebruiken, selecteert u het bericht en klikt u in het menu Bestand op Opslaan als briefpapier.
Een briefpapierbestand is een HTML-bestand dat kan worden bewerkt in Outlook Express. Klik in een nieuw berichtvenster op Bronbewerking in het menu Beeld en klik vervolgens op het tabblad Bron om wijzigingen aan te brengen.
Zorg ervoor dat het briefpapierbestand niet groter wordt dan 10 kB. Door afbeeldingen en andere objecten kan het bestand te groot worden om snel te kunnen downloaden. (U kunt de grootte van het bestand controleren in de map Briefpapier in \Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier.)


Bron: Microsoft Outlook Expres Help

Ik denk dat dit je bedoeling is, na het opslaan is de afbeelding een HTML bestand geworden.
Groetjes van Bugs

habasoft

ja ja ja
Ben een paar dagen bezig geweest, en heb dit geheel  over de kop gezien
STOM, maar in ieder geval bedankt voor de genomen moeite
vr gr Hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Bugs

Geeft niets hoor Hans, we zijn hier om elkaar te helpen toch?  ;)
Ik neem aan dat dit onderwerp afgesloten kan worden?
Groetjes van Bugs

habasoft

Ik heb al een mooi plaatje voor mijn vrouw er op gezet. Ze glunderd weer.
Topic mag gesloten worden
vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Bugs

Fijn dat het is gelukt. :)
En dan nu het slotje.

Groetjes van Bugs