DVD Recorder

Gestart door wendie, 08 november 2004, 16:25:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendie

 :D Ik weet niet waar ik mijn vraag eigenlijk moet zetten, maar probeer het hier maar.
Ik wil een DVD speler kopen, maar eentje waar ik steeds net als een video,  dat als ik een film heb gekeken,  er weer een andere overheen op kan nemen.
Dus als ik een film heb gezien, dan moet er weer een ander overheen kunnen zonder problemen, net zoals ik dit altijd doe met de videobanden..
:-\ Zijn die er, en waar moet ik opletten, zijn ze duur.

Bij Mediamarkt staat er eentje van €.199. er staat bij, ( zegt mij allemaal niets) 
Opname mogelijk op DVD+R(W)

DVDrecorderspeelt CD/CD-R(W). DVD-R( W)/ SVCD/ video-CD/ MP3.  :D

Ik wil er eentje die het zelfde principe heeft als de videorecorder, opnemen en afspelen en er weer opnieuw overheen kunnen opnemen.
Er staat bij, opname tot 6 uur.
Kan je er tegelijk dan ook meerdere programma's mee programmeren, dus van verschillende zenders? :-[

edit Martijn: topictitel verduidelijkt en topic verplaatst naar de juiste afdeling

Martijn

Persoonlijk zou ik voor de manier waarop jij omschrijft wat je er mee wilt geen dvd-recorder meer kopen.

Wat ik in jouw geval zou doen is meer geld uitgeven (of even wachten) aan een hard disk recorder, die kun je op dezelde manier gebruiken als een videorecorder zonder dat je dure (een euro of 8) dvd-rw schijfjes moet kopen.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

wendie

Ja,  >:( die heb ik ook al gezien, maar zijn nu nog vreselijk duur.
Kan je daar meerdere programma's mee opnemen op 1 avond?

Han

Dat ligt eraan hoe groot de harddisk is.
Laat je voorlichten in de vakhandel. Ga gewoon naar een paar winkels en stel je vragen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Een kleine indicatie wat het kost en wat je er voor krijgt vind je hier, het is idd nog veel geld, maar goed het prijsverschil tussen een dvd recorder en een hard disk recorder vind ik persoonlijk te klein om nog voor een dvd recorder te kiezen.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Zo'n harddisk-recorder is nu het nieuwste van het nieuwste. Daar betaal je dan ook voor.
Je kunt ook voor 'n jaartje een doodgewone video kopen. Die geven ze je tegenwoordig bijna kado bij 'n pakkie boter  ;)
Over een jaartje zijn de harddisk-recorders wat meer gemeengoed en dus goedkoper. De kinderziektes zijn eruit en de harddisks zijn groter
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

wendie

 ;) Ik heb nu nog video's, maar er word hier steeds gezeurd om een
DVD te kopen, maar ik zie het nut er nog niet van in.
Omdat net wat je schrijft Han. de prijzen nog hoog zijn.
Ik wacht nog wel even, maar wil gewoon, de mogelijkheden
graag weten van zo'n apparaat. groetje :huh