Aldi Pc kun je die gewoon openen???

Gestart door Flex_wmb, 08 december 2003, 01:51:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flex_wmb

Ik heb een tijdje een aldi pc gekocht (MD8080 XL):pjoetertje en ben daar zeer te vrede van, alleen had ik nu nog een vraagje kun je die pc gewoon openen? Met andere woorden is deze pc ergens inwendig beveiligd tegen het openen? Of als deze geopend is geeft hij dan bij het terug opstarten een melding van kast geopent ofzoiets???:uhhh
Kan iemand mij hier een beetje uitleg over geven of zeggen waar ik deze info kan vinden,heb zelf ale een beetje rond gekeken maar vind niet meteen iets.:nouja

Martijn

waarom zou dat niet kunnen, een bedrijf kan consumenten nooit verbieden in een nieuwe pc een andere grafische kaart, netwerkkaart te plaatsen, of gewoon regulier onderhoud aan je pc te plegen, stofvrij maken van de procesor ofzo.

dus gewoon openmaken die kast :gert
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Dat klopt deels martijn. Raar maar waar : Bij sommige merken PC's vervalt de garantie zodra je de kast openmaakt of een uitbreiding doet. Er zit een soort plastic verzegeling op de schroefjes. Bij HP-computers is dat bijvoorbeeld een poos zo geweest.
Het is dus zaak om even goed je papieren na te lezen of dat bij jou het geval is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Weer wat geleerd, wel lekker aso dat je niet zelf hardware kunt toevoegen.........
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Gert

Citaat van: Han op 29 december 2003, 09:14:23Dat klopt deels martijn. Raar maar waar : Bij sommige merken PC's vervalt de garantie zodra je de kast openmaakt of een uitbreiding doet. Er zit een soort plastic verzegeling op de schroefjes. Bij HP-computers is dat bijvoorbeeld een poos zo geweest.
Het is dus zaak om even goed je papieren na te lezen of dat bij jou het geval is.

Klopt, er zit een sticker op die bij het openen van de kast verbroken wordt of de kruiskopschroeven zijn met hars ingegoten. Wees hier voorzichtig mee tijdens de garantieperiode. Ze pakken je er gegarandeerd op. Het is ook zo makkelijk om te zeggen dat je er zelf mee geprutst hebt
Locatie: +21.3 NAP