mails direct in een bepaald postvak laten komen

Gestart door marianne53, 29 oktober 2004, 15:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marianne53

hallo, misschien is deze vraag al vaker gesteld maar ik ken hem niet direct vinden

Bij mij krijg is van de provider at home na ongeveer 100 mails de melding dat ik" high over the watermark" zit, waarschijnlijk mede door de inhoud van de vele mails, vaak met meerdere fotos erin.
Vroeger bij Zonnet werd ik dan uit de yahoogroups gebounced en moet opnieuw het account activeren, maar at home stuurt gewoon een mail naar je toe dat een ( of meerdere, het gaat steeds per mail) berichten retour zijn gezonden.

Nu kun je je mails direct in een bepaald postvak laten binnen komen telt dat dan ook nog mee, of is dat geen  oplossing?

En als ik een foutje hierin heb gemaakt , hij komt nu zowel in een bepaalde mao binnen zowel als via de gewone mail, dus dubbel, hoe herstel ik dat dan ???

alvast bedankt,
MARIANNE


Bugs

Je wilt inkomende mail direct in een aparte map in Outlook laten komen? Zo begrijp ik je vraag. Dat kan, maar dat biedt geen oplossing voor de overflow op de server van je provider.
Je mailbox bij je provider heeft een bepaalde grootte. Kom je daar over heen dan wordt de mail die na het volraken binnenkomt teruggezonden.

Je moet dus vaker je mailbox legen, of een andere oplossing is meerdere accounts aanmaken. Dat kun je waarschijnlijk gewoon bij je provider doen, de meeste providers bieden meerdere mailboxen aan.
Groetjes van Bugs

Han

Je je mailtjes direct in een bepaald postvak laten binnen laten komen
maakt geen verandering. Je sorteert namelijk pas als het binnenkomt op
jouw computer en niet op de mailserver zelf.

Als je postvak te klein is dan kun je twee dingen doen.

* Vragen aan je vrienden en kennissen of ze willen stoppen met het
   mailen van al die "leuke bijlagen" die je mailbox verstoppen.
   Af en toe mail met wat foto's kan maar ze moeten geen mailtjes van
   vele mb's sturen want dan zit elke postbus zo vol.

* Je hebt als internet provider @home. Zet je mailbox open.
   Alle mail die gestuurd wordt komt dan meteen binnen.

Ik vind de laatste optie geen goed idee omdat je dan niet op Spam kunt filteren.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marianne53


marianne53

nog ff een vraagje, want ik heb dus een van die yahoogroepen in de desbetreffende map laten binnenkomen en dat doet hij keurig, maarrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb dienk ik weer iets verkeerd gedaan want ze komen ook nog eens bij Outlook binnen dus dubbel, kan ik dat veranderen, dat die optie in map binnenkomen weer verdwijnt,  dat kan ik nergens vinden..

alvast bedankt weer,
MARIANNE

Han

Je kunt met een berichtregel de mail die naar een bepaald mailadres is gestuurd in Outlook Express in een bepaalde map laten zetten.
Als je de berichtregel verkeerd maakt door bijvoorbeeld in te stellen kopieren i.p.v. verplaatsen, dan heb je de mail dus én in je inbox, én in je "postvak in".

Het moet zijn :
Als de regel Aan (mailadres) bevat Verplaatsen naar (naam map waar je wilt bewaren)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marianne53

dank je wel dus ik kan hem  precies zoals ik hem erin heb gezet ook weer uit halen,   :D :klappen

vele groetjes,  :zwaaien
MARIANNE

Han

Yep, je kunt Berichtregels aanmaken, verwijderen en aanpassen zo vaak als je wilt.

Is je vraag nu opgelost?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marianne53

... ga het meteen uitproberen en bericht je het zo direct

marianne

marianne53

Jaaaaaaaaaaa   ;D   het is gelukt alle vorige instellingen zijn eruit, bedankt het topic kan afgesloten.

:tnx

MARIANNE

Bugs

Fijn dat het opgelost is. :)
We sluiten dit topic.
Groetjes van Bugs