mijn printer doet raar

Gestart door marjolein, 27 oktober 2002, 20:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjolein

mijn printer maakt harde klappen, wil geen papier meer pakken en blijft wel eens hangen of zegt papier is op.
ik heb dit in systeem gevonden?


Ondersteuning voor geavanceerd stroombeheer
    System
   Dit apparaat heeft een probleem: Code=10 (0xA)
    Dit apparaat is niet aanwezig of werkt niet correct of niet alle stuurprogramma's zijn
geïnstalleerd. Raadpleeg de hardwaredocumentatie.
    Registersleutel:                         HKEY_LOCAL_MACHINEenumROOT*PNP0C050
    Toewijzenbronnen:                    Geen
    Geforceerdbronnen:                  Geen
    Opstartbronnen:                        Geen
    Gefilterdbronnen:                      Geen
    Standaardbronnen:                    Geen
    Stuurprogramma:                      System2
    Datum stuurprogramma:            5-15-1998
    Stuurprogramma:                      vpowerd.vxd
                                                      Bestandsgrootte: 37523 (0x9293)
                                                      Bestandsdatum: 5/15/1998 8:1 AM
                                                      Bedrijfsnaam: Microsoft Corporation
                                                      Bestandsversie: 4.10.1998
    Stuurprogramma:                      power.drv
                                                      Bestandsgrootte: 2035 (0x7F3)
                                                      Bestandsdatum: 5/15/1998 8:1 AM
                                                      Bedrijfsnaam: Microsoft Corporation
                                                      Bestandsversie: 4.10.1998
   
   Hewlett-Packard DeskJet 670C
    PRINTER
   Dit apparaat heeft een probleem: Code=28 (0x1C)
    De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet correct geïnstalleerd. Klik op het tabblad
Stuurprogramma en klik vervolgens op Stuurprogramma bijwerken om het stuurprogramma bij te werken.
    Registersleutel:                         HKEY_LOCAL_MACHINEenumLPTENUMHEWLETT-PACKARDDESKJ9BFCBIOS&*PNP0400&0B
    Toewijzenbronnen:                    Geen
    Geforceerdbronnen:                  Geen
    Opstartbronnen:                        Geen
    Gefilterdbronnen:                      Geen
    Standaardbronnen:                    Geen
    Stuurprogramma:                      Er is geen stuurprogramma geïnstalleerd


bjo

er staat onderaan geen stuurprogramma geinstaleerd marjolein
moet je even het stuurprogramma downen bij hp
die kun je hier vinden
[move]there is no power like xp power[/move]

marjolein

de bovenste printer heb ik niet meer
ik heb de onderste in gebruik.


deze fout vond ik ook


Plug en Play-BIOS
   System
   Toewijzenbronnen:                    Geen
   Stuurprogramma:                      bios.vxd     5/15/1998 8:1 AM Grootte: 30193
   
  Ondersteuning voor geavanceerd stroombeheer
   System
  Dit apparaat heeft een probleem: Code=10 (0xA)
   Dit apparaat is niet aanwezig of werkt niet correct of niet alle stuurprogramma's zijn
geïnstalleerd. Raadpleeg de hardwaredocumentatie.
   Toewijzenbronnen:                    Geen
   Stuurprogramma:                      vpowerd.vxd     5/15/1998 8:1 AM Grootte: 37523
                                                     power.drv     5/15/1998 8:1 AM Grootte: 2035
   
  Teller van Plug en Play-apparatuur
   SYSTEM
   Toewijzenbronnen:                    Geen
   Stuurprogramma:                      streamci.dll     6/5/1998 3:32 AM Grootte: 20480
                                                     swenum.sys     5/15/1998 8:1 AM Grootte: 9120


Zandman

Marjolein je moet die hp printer even opnieuw installeren er staat namelijk dat hij geen stuurprogramma heeft
En dat heeft hij nodig om te werken
De oplossing staat zelfs al in de melding die je hier hebt neergezet

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet correct geïnstalleerd. Klik op het tabblad
Stuurprogramma en klik vervolgens op Stuurprogramma bijwerken om het stuurprogramma bij te werken.

Als je dit gaat doen hou dan de cd van de printer bij de hand daar zal hij zeker omvragen daar staan de juiste drivers op
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

marjolein

Ik heb geen cd er van maar alleen 3 diskettes en hij heeft er niet om gevraagt alles was sucesvolgeinstaleerd hij doet het nu weer en maakt momenteel geen klappen meer dus duimen maar :pjoetertje

bjo

gelukkig dat het is opgelost marjolein dan doe ik dze op slot  :)
[move]there is no power like xp power[/move]