msn

Gestart door teig, 03 december 2009, 19:45:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

teig

Hallo
Msn geeft spontaan telkens melding: er is een fout opgetreden in windows live messenger en moet worden afgesloten excuses voor het ongemak...

Heb precies een week geleden pas windows xp 2000 opnieuw op mijn pc geinstaleerd en vanaf dat ik msn er op zette is dit al. Ook heb ik msn compleet verwijderd, reboot, Ccleaner, reboot, opnieuw msn geinstaleerd enz enz maar melding blijft komen :-\

Ik heb gewoon de laatste versie van orriginele wlm site en msn+ erbij...

Is hier iets over bekend?

Mvg Teig

Han

Citaat van: teig op 03 december 2009, 19:45:30
Heb precies een week geleden pas windows xp 2000 opnieuw op mijn pc geinstaleerd

Welk besturingssysteem heb je geinstalleerd Windows XP of Windows 2000?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

teig

Ja sorry
Het is windows xp prof + sp3   :D

Han

Heb je alle windows updates geinstalleerd na de installatie van het besturingssysteem, Teig?

Staat er nog iets in je toepassing-logboek wat meer informatie geeft? Daar staan de fouten in die programma's veroorzaken.

Het raadplegen van een gebeurtenis-ID of event-ID bij een fout in XP
- Klik met je rechter muisknop op icoon "deze computer" die op je bureaublad staat
- Kies de optie "beheren"
- Klik aan de linkerkant op de optie "logboeken" en aan de linkerkant op "toepassing"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

teig

Heb msn opnieuw geinstaleerd en indd nog wat beveiligingsupdates ontvangen. De melding blijft al langer dan ooit uit.  ::)

Groetjes Teig.

Han

Dan zal het nu wel weer okee zijn. Ik sluit je topic hiermee af.
Mocht het terugkomen en nodig zijn stuur dan even een PM aan Bugs of aan mij om het topic te heropenen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!