Yahoo IM geblokkeerd

Gestart door purcat, 24 augustus 2009, 21:54:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

purcat

Ik kan m'n Yahoo Im account niet meer openen... :pissig

Bij het inloggen krijg ik een melding "connection problem (code 8100 3004).

Hoe kan ik dit oplossen

Alvast bedankt

Han

Tja beetje weinig info hé.  ::)

- Wat heb je gedaan op je PC waarna dit ontstaan is. Iets geinstalleerd of juist verwijderd?
- Bied systeemherstel een oplossing?
- Wat heb je al gedaan om te proberen om het probleem op te lossen. (waar gezocht e.d.)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

purcat

Ik heb Norton vervangen door Macafee virus scanner...

Verder weet ik niet wat ik moet doen.... dit gaat m'n petje te boven

Han

Dan heb je daarmee het probleem gevonden. Ik ben echt geen voorstander van McAfee software. Je zit altijd van alles in te stellen in die software van hun voordat het eindelijk allemaal eens werkt. Beveiliging is goed maar het kan ook té zijn. Het moet wel werkbaar blijven. Ze propageren goede software te hebben maar voor mensen die niet zo thuis zijn in instellen van virusscanner en firewalls is hun software een regelrechte ramp. De toegang van chatprogramma's tot het insternet schijnt dus in McAfee software standaard dicht te staan als ik zo rondlees op internet. Enfin, je moet het er mee doen...... heb je alleen de virusscanner van McAfee of zo'n totaalpakket met firewall + virusscanner ineen?

Ik heb gezocht in Google op "McAfee yahoo messenger". Een van de eerste linken in het zoekresultaat is van iemand die hetzelfde heeft als jij. Daar staat ook bij hoe het op te lossen is.
Zie : http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080112143512AAOWykr
Je kunt nog specifieker zoeken als je jouw versienummer van McAfee erbij zet in de zoekopdracht.
Je zal in ieder geval in de instellingen van McAfee moeten instellen dat Yahoo messenger contact mag maken met internet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Geen reactie meer. Slotje.  :locked
Groetjes van Bugs