Muis doet raar

Gestart door jeanette1970, 02 maart 2007, 08:07:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Ik heb een trust laser mouse, en nu heb ik het volgende probleem. Als ik de pc opstart kom ik bij het welkomscherm, en kan dan niet op een account klikken omdat de muis vastzit. Als ik dan reset kan dit wel. Dus ELKE 2e keer dat ik de pc start(reset) doet de muis het wel. Elke 1e keer niet, niet bij een nieuwe opstart en niet bij een restart. Snap er niks van

Han

Wat heb je inmiddels al geprobeerd om dit probleem op te lossen? Alleen meerdere keren opstarten?
* Heb je de driver-software al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd? (nieuwste driver bij trust halen)
* Heb je al eens systeemherstel gedaan naar een tijdstip van voor dit probleem?
* Waarmee scan je je PC? (Is hij spyware en virusvrij?)



   

   
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

Ja gister heb ik de oude software en drivers verwijderd, de pc opnieuw opgestart( 2x dus :() en daarna de software( nieuw van de site geplukt maar was nog dezelfde versie) opnieuw geinstalleerd.....mocht niet baten helaas.
Ik scan mijn pc met NOD32, en is naar mijn idee virus en spyware vrij.
Syteemherstel heb iknog niet gedaan....zal het even doen en kom zo terug.

jeanette1970

ben ik weer....systeemherstel werkt niet.

jeanette1970

Zoonlief heeft wat junkmail, NOD geeft trjans aan, niet verwijderd maar gewoon weggeklikt dus er zit wel degelijk virussen of wat dan ook in de pc....ben nu het traject voor een hijjack log aan het doorlopen, bitdefender is nu bezig, maar trend micro sluit de complete IE af na enkele minuten scannen :(
Toch doorgaan met het log zometeen of???

Han

Zet deze info er ook nog even bij, in het hijack this topic.
Kingpin, onze spyware expert weet misschien een oplossing voor het niet kunnen scannen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik sluit dit topic verder af omdat we hier verder zijn gegaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!