Gamepad laat computer vastlopen

Gestart door Format Arie, 11 februari 2003, 13:33:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Ik heb nu tot 3 keer toe opnieuw mijn logitech Wingman gamepad op mijn nieuwe systeem geinstalleerd. Tot dan gaat alles goed. na de installatie moet ik mijn computer opnieuw opstarten. Ook dat gaat goed. Totdat ik het bureaublad voor mijn neus heb. Dan is mijn muis vastgelopen (met zandlopertje erbij), en is er geen beweging meer in te krijgen.Kan dus alleen afsluiten met resetknop, en via veilige modus in software de logitich wingman gamepad verwijderen. Dan doet mijn computer het weer wel gewoon, maar heb ik weer geen gamepad erop. Wat kan er aan de hand zijn??

Zandman

Heb je de nieuwste drivers voor de gamepad al geprobeerd arie
Die kan je vinden op de site van logitech
Je moet wel even de goede logitech wingman nemen want ik zag dat er verschillende versies van die wingman zijn.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

Ik probeerde zelf ook zoiets te bedenken. Om te beginnen met een update mogelijkheid die ik tijdens installatie krijg.
Alleen, raar, geeft hij aan geen verbinding te kunnen maken, ook al werkt mijn internet. Dus weer, reset, naar veilige modus, en verwijderen. Ik kan dus ook niet na installatie van de wingman gamepad naar die Logitech site, omdat alles vast zit. nu eerst eten , en een dutje. vannacht weer werken

Han

Arie je hebt toch al eerder problemen met die gamepad gehad?
Dat staat in dit topic.
Toen veroorzaakte die gamepad systeem-crashes die over waren na het loskoppelen en verwijderen van de software ervan. Misschien is dat apparaat wel gewoon defect  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

In dat topic lijkt het wel en beetje op hetzelfde probleem. met dit verschil, dat het probleem ontstaat NA het installeren van de software van de gamepad.  Ik heb hem afgelopen dag nog eens geinstalleerd op mijn oude systeem, met dezelfde software, en bij de buren. Bij beide werkt hij dus wel. Ik ga morgen ook nog even die andere dingen proberen die in dat topic genoemd worden.

We zijn een paar maanden verder. Als je nog steeds met dit probleem zit arie en je wil het topic heropenen geef dan even een seintje