Joystick Genius flight 2000 f-16 drivers ?

Gestart door arnaud-b., 14 maart 2009, 09:56:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arnaud-b.

Hallo ,
Ik zoek hopeloos achter de drivers van deze joystick :
" Genius flight 2000 f-16" .
Zou iemand me kunnen helpen ?
Alvast bedankt ,
Arnaud !
:verliefd3

Bugs

Als ik zo onze vriend Google raadpleeg ben je niet de enige die daar de drivers van zoekt. Ik zie ook dat bij Windows 9x geen drivers nodig zijn?
In ieder geval ben ik bang dat je hier weinig succes zal hebben, PCN is niet echt een gamersforum en als ze op internationale sites die drivers al niet hebben zal het een moeilijke zaak worden. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met Genius zelf.
Groetjes van Bugs

arnaud-b.

Alvast bedankt ,
maar ik keek net even in apperaatbeheer en
mijn standaard spelpoort drivers werken niet goed .
Zo het hier aan liggen dat mijn joystick niet gedetecteerd ligt ?
Alvast bedankt , Arnaud !

Han

Dat zou goed kunnen. De gameport even verwijderen, PC opnieuw opstarten en opnieuw laten detecteren is dan wel een goed plan.
Je gameport zou door windows automatisch gedetecteerd moeten worden. Gebeurt dat niet dan is er waarschijnlijk hardwarematig iets niet okee.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

arnaud-b.

oke , ik zal dit vanmiddag eens doen , ik laat nog iets weten .
Arnaud

arnaud-b.

Ik heb de spelpoort nog niet verwijderd en terug aangesloten maar ik heb eens gekeken bij apperaatbeheer en
daar staat " toevallig " het stuurprogramma van mijn spelpoort niet ?
Weet iemand waar ik deze kan downloaden ?
Ik heb als moederbord een Asus P4P800 als je dit nodig hebt ?
Alvast bedankt
Arnaud .

Han

Die gamepoort zit doorgaans op je geluidskaart en wordt als onderdeel van de geluidskaart geinstalleerd.
Zoek het dus bij de software voor de geluidskaart. De p4p800 heeft een onboard geluidskaart dus w.s heb je de software van je mobo nodig. Kwestie van het cd'tje er even bijpakken die erbij geleverd werd. Ik heb hetzelfde moederbord. Op de cd staat een mapje "Drivers" met daarin een mapje "Audio" waarin de drivers voor twee types geluidskaarten die geleverd zijn op de P4P800. Ik weet niet welke geluidskaart jij gebruikt maar dat is te zien in je apparaatbeheer. Ik zie die onboard geluidskaart niet want ik gebruik een externe geluidskaart en de onboard geluidskaart staat uitgeschakeld in m'n BIOS.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

arnaud-b.

Bedankt voor alle reacties maar
ik heb het boekje van mijn moederbord eens zeer grondig doorgelezen
en daarin stond dat de game / MIDI port standaard uitgeschakeld staat in
de bios .
Nu kan ik zonder moeite Flight Simulator X spelen .
Bedankt Iedereen

( Dit betekent dat je er een slotje op mag zetten )
:goed

Han

Hoe simpel kan een oplossing zijn, nietwaar  ;)
Wat raar blijft is dat je gamepoort dan wel gedetecteerd werd door windows terwijl hij uitgeschakeld stond in het BIOS. Maar goed het werkt.

Ik sluit 'm hierbij af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!