Terug zetten naar fabrieksinstellingen

Gestart door feao †, 30 juli 2006, 14:32:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

feao †

Hoi Han ben ik weer met een vraag over Rob zijn laptop....
Ik wilde een cd branden met het programma NTI cd &dvd maker wat hij standaard op zijn pc heeft staan.Ze geeft echter nu aan dat de cinematic video niet goed geinstalleerd zou zijn? Afgelopen keer bij branden geen probeem er mee gehad Han...
De recovery cd erin gestopt maar daar word je niet veel wijzer van dus op naar de site van Acer....geprobeerd een invulformulier in te vullen wat niet lukt aangezien het programma standaard in de pc zit en je een serienr nodig hebt....Verder gezocht op de pc komen we tot de ontdekking dat wat er bij start zou moeten staan allemaal verdwenen is....alle mappen staan leeg ?

Geprobeerd om de pc te herstellen via het boekje wat we erbij hebben.Voor een herstelpunt moesten we naar de bios toe om te zien of daar de instelling D2D Recovery goed stond en dat staat ze gelukkig...Om het herstellen te starten moest ik op Alt+F10 klikken en daar moet ik een ww invullen van een aantal 0 en dat weigert ze ...dus maar weer uitgeschakeld....

Ik heb alles wat Rob belangrijk vind al op de externe harde schijf gezet en wil je vragen hoe kan ik haar nu naar de fabrieksinstellingen terug krijgen als je alles kwijt bent bij start...Formateren gaat ook niet dan?
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Tja geen idee. Als de recovery niet werkt zoals beschreven dan zal je toch echt contact op moeten nemen met de fabrikant/winkel waar hij gekocht is.

Overigens..., als er een programma standaard op de laptop geinstalleerd staat waar een serienummer voor nodig is dan hoort die erbij geleverd te zijn. Is dat niet zo, dan is de software illegaal.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

Han we hebben er geen ene cd rom bijgeleverd gekregen en moesten zelf een recovery cd rom maken na aankoop....dan zit er niets anders op als contact opnemen met de winkel waar we haar gekocht hebben ..balennnnn vind ik dit zeg :(
heel erg bedankt Han alvast....
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Hoe is het met dit probleem, feao?

Edit Bugs: Het is inmiddels 10 september 2006.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!