Select en hardnekkig clubje van internetsites

Gestart door Patrick M, 23 maart 2006, 00:00:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrick M

Ik heb een raar probleem...
Enkele websites die ik bezocht blijken onverwijderbaar te zijn en bieden zichzelf telkens aan als ik in de adresbalk van mijn browser (IE 6.0) de beginletters ervan typ.
Ik heb handmatig geprobeerd om via extra/internet-opties zowel geschiedenis als cookies te wissen, online als offline bestanden te verwijderen en zelfs het aantal dagen dat mijn computer geschiedenis bijhoudt te reduceren tot 0.
Ik heb ook CCleaner geïnstalleerd en al een paar keer zeer gedetailleerd laten werken, maar enkele websites blijven terugkomen.

Is er iemand die me wat raad kan geven?

Alvast bedankt
Patrick

Han

We krijgen veel verzoeken voor het verwijderen van Spyware. De meesten van jullie openen een topic hierover en krijgen dan van ons onderstaande info :

Op de site van Frank staat de procedure om spyware te verwijderen stap voor stap uitgelegd. Het kan zijn dat deze url niet meer werkt, maar hier staat dan een mirror van de site van Frank.
Volg die procedure even. Wil je nog een HijackThis-log plaatsen, lees dan dit topic nog even door voordat je het log plaatst.

Lees de afspraken voor het maken van de logs goed door. Misschien denk je, wat lullig allemaal maar die afspraken zijn er niet voor niets. Er zijn veel net nieuw leden die met enorme spyware-problemen binnen komen vallen. Ze gooien een log op het forum, zijn ongeduldig als het niet meteen gechecked wordt en na het checken van hun log en het oplossen van hun problemen zie je hen nooit meer terug. Ik zeg niet dat jij zo iemand bent, maar zo zijn er tig. PCN en Frank doen er moeite voor, dus we vinden dat de plaatser van het log dat ook best mag doen.

Nogmaals, een bericht met een Hijackthis-log erin die niet volgens de afspraken uit het Hijackthis check-topic gepost wordt, zal resulteren in het verwijderen van het bericht.

Ik sluit je topic hier af. We gaan verder in je topic wat je straks in het forumgedeelte voor spyware hebt gepost.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!