Digitale camera aansluiten op p.c

Gestart door anastacia, 24 december 2004, 18:13:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anastacia

Hoi allemaal,

Ik heb XP,en wil de foto's op de p.c. zetten,maar de sotware "zegt": kan geen steriele usbpoort vinden.Snap er niks van hoor :-\Ik heb al gekeken in configuratie-hardware, en of de usbaansluiting wel goed staat,en er staat een + voor,dus volgens mij is dat goed.Ook heb ik eerst de sotware geinstalleerd, voordat ik de camera aansloot.Het is een Olympus-310.En er zat 1 stekkertje bij,dus dat was niet zo moeilijk.Heb de 2 ingangen die nog over waren op de p.c. beide geprobeerd,maar het lukt dus niet. :(Wie weet raad?

groetjes Anastacia

Han

Oei een seriele aansluiting....... da's best oud.
Heb je de driver voor WinXP geinstalleerd??

Ik zie de 310 er niet tussen staat op de downloadpagina van Olympus.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Anastacia, had je het niet over de Olympus Camedia C-310 ?
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Een C 310 staat er ook niet bij. Helemaal geen type 310 met welke lettercombinatie dan ook.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anastacia

Hoi Han en Remedy,

Nee, maar waar vind ik dat?En ja het is een Olympus Camedia C-310 zoom.

groetjes Anastacia

Han

Okee, dan moet dit 'm zijn.......

Daar staat dat ie connect via usb en jij hebt het over verbinden met een com-poort (seriele poort)??
Ik begrijp je dus niet...
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anastacia

Ja dat is 'm Han.Hoezo snap je mij niet? :huhDat is de melding die ik krijg als ik de camera wil aansluiten hoor.Dat ie dus geen seriele usbpoort kan vinden.

groetjes Anastacia

Han

Een "seriele USB poort" bestaat niet. Com poorten zijn serieel, usb poorten niet. Daarom begrijp ik die melding niet  ::)
Heb je de driver van de site al geprobeerd?

Er staat op de olympus site een mailadres voor support. Dan toch maar even vragen wat ze daarmee bedoelen
Mail u vragen over digitale producten, printers en software aan de Olympus helpdesk : di.support@olympus-europa.com
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anastacia

Het was in ut Deutsch,jawohl ;) Dankzij een tip van Remedy, en een email van Olympus is het opgelost hoor. :)
Hoewel?....Heb zelf een tijd zitten klooien zonder gebruiksaanwijzing, en weer die 2 poorten geprobeerd, en nu staat de hap op de p.c. :) Vraag me niet hoe ik het heb gedaan, maar het lukt dus ;)
Kan best wel Duits, en goed ook, maar kom me niet met IT-verhalen in het Duits ;)
Deze topic is duss off nu ;) Kan weg.

Fijne jaarwisseling wens ik allen! :)

groetjes Anastacia