pc herkent video camera niet?

Gestart door Ad, 01 januari 2004, 21:50:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Sinds kort heb ik er een video camera bij de DX-GR300 van JVC , hij staat ook bekend als de camera van het jaar 2003 ....... dus ik denk dat kan niet mis. Ik heb alles wat erbij zit aan software op de pc geinstalleerd, maar de pc herkent de camera niet denk ik want als ik de video-beelden op de pc wil zien gebeurt er niets. op de site van JVC staat dat ze geen drivers hebben, nou daar sta ik dan met mijn dure camera van het jaar. Ik heb ook al gezocht bij download.com maar ook niets gevonden.
Wie weet raad, ik heb morgen een bruiloft en zou hem graag daar uitproberen maar ik heb al een bandje vol wat ik op de pc wil "leegmaken", anders heb je er toch niets aan.

Han

Tja geen idee Ad. Als je alles hebt gedaan wat in de gebruiksaanwijzing staat dan rest je alleen nog om contact op te nemen met JVC.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Twee weken wacht ik al op reactie van JVC, er staat in de handleiding niets over de werking van de software. Enkel hoe hij moet worden aangesloten, maar dat was niet zo moeilijk als er een USB kabeltje bij zit.
maar ook bij expert (daar heb ik hem gekocht) is niemand thuis ?
raar, maar ik krijg vast nog wel wat reactie

Han

In de handleiding staat wel beschreven hoe je de inhoud van een tape naar een videoband over kunt zetten. Die optie kan je dan even gebruiken totdat je wat van JVC hoort.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Dat antwoord van JVC kan lang duren hoor heb al verschillende emails gestuurd tot op vandaag geen antwoord ontvangen.
Vanaf wanneer wacht ik al vanaf july 2003 ::)
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Ad

Ik was niet van plan om zolang te wachten Marian. Maar morgen (zondag) heb ik weer wat tijd om me er verder in te verdiepen

Ad

Gelukt!!!!!.
Op de ene pagina van  de geleverde hanleiding bij de software stond iets wat niet erg logisch leek maar toch. Er wordt n.l. uitgelegd dat de installatie moet gebeuren met de camcrder aangesloten op de USB kabel. Maar op de volgende pagina staat "als u de camcorder hebt geinstalleerd terwijl hij was aangesloten moet u bij apparaatbeheer iets verwijderen en dan weer opnieuw instaleren" maar weer aangesloten. Omdat dat volgens mij niet logisch was heb ik dat niet gedaan, maar dat was dus de fout.
stom van JVC, vind ik eerst iets instaleren en dan weer eraf halen. Slecht van JVC vindt ik ook dat ze nog steeds niets hebben laten horen.
Maar in ieder geval is mijn probleem opgelost.

bjo

mooi ad dat het gelukt is dan zetten we deze weer op ok
[move]there is no power like xp power[/move]