Hoe vind ik al mijn berichten terug

Gestart door marian, 17 september 2002, 21:12:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

marian

Ojee donderdag komt de pc dokter langs om de hele pc op te schonen en nu wilde ik mijn problemen die ik ooit eens gemeld heb hiero uitprinten dus met de zoek opdracht bovenin naar mijn berichten gezocht maar er kwam niets uit :-\
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Marian als je op jou naam klikt dan kom je profiel onderin staat daar een regel "laat de laatste berichten zien van dit lid"
Klik daarop en je ziet al je berichten. Is dat bij elkaar meer dat 1 pagina dan zie je bovenin meerdere paginanummers.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

marian

Joepie gelukt,volgende vraag kan ik stukjes "knippen" uit de tekst en die vervolgens uitprinten voor de pc dokter
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Als je de stukjes tekst selecteert met de linkermuisknop en dan kopieert met je rechtermuisknop. Open je kladblok via buro accesiores en plak dan de stukjes tekst hier weer door op je rechtermuisknop te klikken en dan plakken kiezen
Dit kan je dan weer uitprinten
Je kan ook gewoon de pagina uitprinten maar dan krijg je ook de andere berichten erbij.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

De tekst die je wilt hebben selecteren en dan met de rechtermuisknop erop klikken. Daar voor kopieren kiezen.
Daarna kan je het plakken in elk willekeurig tekstverwerkingsprogramma of in kladblok.

LOL, echo  ;D
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Gelukt,Bedankt dames kan ik de Dr.zo`n beetje laten lezen waar ik steeds mee sukkel en is er ook een mogelijkheid om m`n favorieten veilig te stellen op m`n D schijf of open ik een ander topic ???
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Stel deze vraag even in alle overige software marian
Is een hele nieuwe vraag en je kent ons een nieuwe vraag een nieuw topic  ;)
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.