Gifplaatjes niet te zien.

Gestart door Han, 11 juni 2002, 18:52:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Han

Nikita schreef :

Hallo allemaal ik heb gelijk een vraagje aan jullie en ik hoop dat iemand mij kan antwoorden!
Ik kan sinds een maand of drie ineens geen gifplaatjes meer zien?? Ook als ik ze wil versturen die ik al op mijn pc had dan krijg ik alleen een rood kruisje??
Als ik in de email een gifplaatje krijg dan ook krijg ik alleen een rood kruisje...........
Pas als ik ze met ACDsee bekijk zie ik ze wel maar ik kan er dus niks mee! Wie weet wat ik moet doen of downloaden om ze weer te kunnen zien en te kunnen versturen??????
Zou er heel blij mee zijn als iemand dit weet????????
Liefs van Nikita!!  )
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Gert schreef :

Als je dit nu leest ga je naar extra - internetopties - tabblad geavanceerd - klik op standaard instellingen herstellen.
Probeer het nu eens weer
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nikita schreef :

Hallo  )
Sorry dat ik het zo laat zie maar ik was ziek  
Ik heb gekeken bij wat jij allemaal zei maar het staat bij mij in het engels en dus weet ik niet wat ik moet aanklikken!!
Hoe doe ik het nu???
Liefs en bedankt voor de reactie!!!!
*Nikita*
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

zandman schreef :

Ik heb helaas ook de nederlandse versie maar ik heb een plaatje gemaakt waar je moet wezen hopenlijk kom je er dan zo uit


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nikita schreef :

Hallo lieve Zandman ik heb precies gedaan wat je hebt laten zien via de plaatjes en het ging perfeckt,
Helaas alleen het heeft niet mogen helpen ik kan nog steeds geen gifplaatjes zien. Wie weet hier raad op????????
Ben ten einde raad......
Kan ze dus ook niet bewerken voor mijn site als ik ze niet zie  ((
Liefs en Zandman bedankt voor je uitleg,
Hoop dat iemand het weet?????
*Nikita*
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Angel schreef :

Ligt het niet aan de extensie die toegewezen is om ze te openen? Ik weet niet welke versie je hebt van windows in ME klik je er gewoon op met je linkermuis en dan staat er openen met....

In windows 98 moet je naar mapopties gaan en ze bewerken. Omdat je ze namenlijk alleen met een bepaald programma kunt zien denk ik dat. Hoe of wat precies misschien weet een ander dat beter maar ik heb dit met paint shop pro gehad die automatisch windows zo insteld dat alles alleeen met psp geopend kan worden.

Angél
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Denk inderdaad dat dat het zou kunnen zijn angel.
Wat je zou kunnen doen is de installatie van je grafische programma nog een keer doen en dan installeren in dezelfde map, als waar het programma nu ook al staat. Alle registerinstellingen worden dan hersteld.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nikita schreef :

Hallo Angel en Han
Ik wilde jullie even zeggen dat ik geen KAT heb hahaha en ik ben de enige die aan de computer komt mijn man Gerrie komt er nooit aan die kan hem alleen maar aan en uit zetten...lol, Verder krijg je hem inderdaad met een bepaald progamma toch het gifplaatje te zien ik zie ze dus met ACDSee maarrrrrrrrrrrrrr lieverds ik kan dus nog niks met de plaatjes om ze te bewerken en bijvoorbeeld om in de mail er wat mee te doen want ik blijf rode kruisjes krijgen dus dat is het probleem!!! Ik zie ze dus intussen met ACDSee maar ik kan er niet mee werken!!
Das dus ook heel erg lastig want ik had ze nogal eens nodig in de mail!! Bedankt voor jullie lieve reactie meiden maar ik wil ze dus kunnen bewerken in de mail en in frontpage!! Liefs en een knuffel voor jullie hulp
*Nikita*
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Gert schreef :

Je kunt nog even kijken of je met een Windows Update het een of ander nog verkrijgen kunt. Vooral het Java gedeelte wil in oude versies nog wel eens haperen.
Kijk eens welke versie van de Internet explorer je hebt (Klik op help en dan info). Als je versie 5 hebt moet je misschien opgraden naar IE 5.5 sp2
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Heb je een recent geupdate virusscanner op je systeem meedraaien, Nikita?
Er zijn namelijk virussen in omloop, die het gedrag van de plaatjes op je computer kunnen beinvloeden.
Doe even een test bij een online virusscanservice voor alle zekerheid. Daar zijn er een paar van. Ik gebruik bij twijfel of een raar probleem op mijn pjoeter een virus betreft of niet altijd eventjes de scan-service van HouseCall .
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nikita schreef :

Ik heb dus de nieuwe updates gehaald en online gescand maar nog zie ik geen gifplaatjes!!
Zou het kunnen helpen als ik er window's 98 eroverheen zet???
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nou heel Windows eroverheen zetten zou ik nog niet doen. Je kunt in Windows98 ook een "System File Check" doen. Dat is een in Win98 ingebouwd programma waarmee nagelopen wordt of alle systeembestanden nog in orde zijn. Is dat niet zo, dan worden ze van je Win98-cd-rom teruggekopieerd.

De "System File Check" (SFC) voer je zo uit:
- start-knop, en dan de optie "uitvoeren"
- Tik SFC in het venstertje en klik op OK
Zorg wel dat je de installatie-bestanden van windows bij de hand hebt. Dus doe de WinCD in de cd-rom speler voordat je SFC start.
Als de System File Check een bestand terug wil zetten dan vraagt ie daar toestemming aan jou. Je kan alle bestanden terugzetten van de cd-rom, alleen niet user.* bestanden
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Remedy schreef :

Nikita, dit probleem heb je volgens mij eerder gehad, met bewerkte mails die je niet kon bekijken? Dat is toen opgelost, ik zal eens in de archieven gaan snuffelen.

*De oplossing zat destijds ook in hetgene wat hierboven al beschreven is, dus de geavanceerde internetopties. Ik heb jou toen gestuurd, hoe het er bij mij uitzag en dat heb je toen net zo overgenomen en was het probleem opgelost.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nikita schreef :

Hallo Helen, ik weet niet of je het al gevonden hebt???
Maar ik heb intussen mijn account weggegooid en een nieuwe aangemaakt en hopelijk krijgen jullie mijn berichtjes nu wel!!!
Verder heb ik voor die gifplaatjes window's erover heen gezet maar ook dat heeft niet geholpen!!
Ook met die nieuwe window's erover heen ben ik het volgende kwijt en wie kan mij er aan helpen?????
Het is de plugin "IDE_ACDstd.apl"
Zonder deze plugin kan ik nu niets meer zien met ACDsee!!
En als iemand die toevallig heeft waar moet ik die dan plaatsen???
Nou ik hoop echt dat deze keer mijn berichtje wel geplaatst wordt!! Liefs van mij *Anita*
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

zandman screef :

Heb je al geprobeerd om acdsee opnieuw te installeren ,
Dan wordt automatisch alles wat je nodig hebt opnieuw op de harde schijf gezet.
Die plugin waar jij het over hebt die kan ik niet terug vinden op mijn harde schijft terwijl ik ook acdsee erop hebt staan.
Dus daar kan ik je niet aan helpen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Remedy schreef :

Nikita, het wordt lastig zoeken bij Yahoogroups, ze hebben daar berichten gewist en ik kom steeds terug bij juli 2001! Kan me ook niet meer herinneren, wanneer dat nou precies geweest is?

Aan iets van ACdsee kan ik je helaas ook niet helpen, ik heb het zelf niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nikita schreef :

Bedankt zandman ik had er niet aangedacht en zal hem ff opnieuw installeren  
Liefs en tot horens
Liefs *Nikita*
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Nikita schreef :  

Hallo Helen, Laat maar meisje  
Hij doet het nu dus!!!
Ben er allang blij dat hij het doet en dus is het oke zo ik heb gewoon een nieuw account genomen en nu werkt het perfeckt! Nu ga ik ff ACDsee opnieuw erop zetten en dan is ie weer een hele goede hier  )))
Nog eventjes.....Zaterdag vertrek ik met mijn moeder naar Spanje hmmmmmmmmmmm heerlijk ff hoor.............
Liefs van mij *Nikita*
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Remedy schreef :  

Luid en duidelijk binnen gekomen  ;D
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!