creative inspire 5.1 5300

Gestart door spacemen, 13 november 2002, 22:38:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spacemen

Ik gebruik al geruime  tijd deze kaart met een bijzonder goed en mooi geluid,maar als ik surround wil horen doet hij het niet en geeft maar uit 2 boxen en de basbox geluid. als ik de boxen test met de test dan komt er uit elke box afzonderlijk geluid maar tijden het afspelen van een film op dvd hoor ik geen surround alleen geluid uit 2 boxen en de subwoofer. wie weet hiervoor de oplossing :-X

bjo

welkom op het forum spaceman,over je probleem heb ik helaas niets kunnen vinden maar hier kun je je drivers updaten en een manuel downloaden .
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Als het goed is zit er in het dvd programma ook een instelling om 4 boxen in te stellen
Dat is bij ieder programma weer anders dus even speuren in je menu hiervan
Is het alleen bij dvd's of heb je dit ook bij andere programma's
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Welk besturingssysteem gebruik je Spacemen.
Als dat WinXP is kijk dan even hier:
- Configuratiescherm
- Icon voor Geluiden en audio-apparaten
- Tabblad Volume en dan onderin "Luidsprekerinstellingen"
- Klik op de knop "Geavanceerd"
- Kies bij luidsperkeropstellingen voor "surround luidsprekers"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Is dit probleem al opgelost, Spacemen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Spacemen antwoordde via m'n email :

Bedankt voor je reactie maar helaas niet, heb bij de software van de dvd gekeken naar de instellingen van de audio maar dit vld is grijs gearseerd en kan hier geen instellingen in veranderen, heb misschien andere software nodig maar weet niet welke.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Welk programma gebruik je om je DVD's te bekijken, Spacemen?

PS) Het is niet de bedoeling dat je antwoord via m'n mail want dan kunnen de anderen niet meelezen  ;)
Klik om te antwoorden even op de knop .
Je berichtje verschijnt dan weer hieronder.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Vaak kan je die instellingen voor je boxen alleen maar veranderen als je nog niet aan het afspelen bent
Dus start het programma waar je dvd's mee kijkt tot dat je het beginscherm ziet met het bedrijfslogo en daaronder de bedieningsknoppen
Ga naar de instellingen en probeer daar het te veranderen
De player zelf moet op stop staan anders is het inderdaad een grijs vlak wat je niet kan aanklikken.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

spacemen

Ik heb gekeken naar de instellingen nadat ik MSIDVD heb opgestart, ook als er geen dvd inzit blijft het veld met audio grijs.  Ik heb bij help gekeken en vondt de onderstaande tekst. kan iemand mij uitleggen wat men daar mee bedoeld.

Indien de functie grijs wordt weergegeven en niet geselecteerd kan worden, is deze functie kennelijk geen onderdeel van uw OEM.


Groetjes,

Joep

Zandman

Wat ik er van begrijp dat het niet in jouw software zit om het nu te veranderen
Dus je hebt geen volledige versie gehad bij die dvd -speler maar een versie met beperkte funkties
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.