enkel dvd op dw800a

Gestart door Stofke, 12 november 2004, 16:43:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Heb hier een benq dw800a die enkel dvd schijfjes wil branden maar geen cd-r of cd-rw schijfjes. Muziek en foto's op een dvd+rw branden ook geen probleem maar als ik er een cd-r of cd-rw insteek smijt hij op het moment van branden telkens de cd eruit. Heb al eens een firmware upgrade gedaan zonder resultaat. De dvd hardware al eens in een andere pc gestoken maar daar ook hetzelfde probleem.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Welk brandprogramma gebruik je als je namelijk nero gebruikt dan kan je kiezen tussen het schrijven op dvd of op cd
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Ik heb even gezocht want we hebben voor Arie al eerder een plaatje geclipt waarop
je de DVD/CD-R keuze in Nero kunt zien. Hier is ie :


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Hoe is het met dit probleem stofke ?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bjo

en je moet als je een gewone cd of een dvd voordat je daarmee begint wel instellen met welk type je bezig gaat anders gaat het ook mis



Edit Zandman : De topicstarter heeft al een tijd niet gereageerd ik doe daarom het topic opslot
De topicstarter kan het weer laten openen door een berichtje aan een van de teamleden te sturen .
[move]there is no power like xp power[/move]