Mijn nieuwe telefoon (HTC TyTn)

Gestart door supermam, 04 maart 2007, 14:15:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Ik heb even afgewacht maar de smartphoneshop.nl blijkt een keurig bedrijf. De screenprotector lag vandaag, keurig verpakt in de brievenbus. Ik heb de Hercules WiFi USB Transmitter ook maar besteld. Niet alleen handig voor de VarioII maar ook om met de laptop door het hele huis heen te kunnen internetten zonder dat er een wireless router nodig is.  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Laptop is online via de hercules wifi transmitter. Men wat een gedoe. Ik had dit nog nooit eerder gedaan.
Alles geregeld nu. De firewall is goed ingesteld en de encryptie voor het wifi network staat op WPA hoog. Ik kan nu draadloos laptoppen in huis en straks ook snel wifi gebruiken met de Vario II :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

supermam

dat moeten we een keer bij jullie uitproberen  :goed
Or was I not meant to be the one?
Where's the life I thought we would share? And should I care?

Bugs

Jullie zijn hier ALTIJD welkom!
Groetjes van Bugs

Han

Sinds vanmiddag heb ik m'n Vario II. Wat een prachtig ding zeg. Internetten gaat prima ermee. Ik heb van t-mobile een startpagina waarop tig pda-links staan ( http://pda.t-mobile.nl ). 
Daarop kun je lekker surfen. Ik vind de I-mode link van pcn het duidelijkste maar om te kunnen moderaten moet je naar de gewone url. Da's inderdaad een heel stuk trager. Ik zal bij de makers van onze forumsoftware toch eens navragen of er geen modereerbare imode-versie kan komen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Lol, met 120 km over de snelweg en dan gewoon internetten. Gaaf hoor!!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

supermam

geen last van de bewegingen van het voertuig? of de zon in het scherm?
Or was I not meant to be the one?
Where's the life I thought we would share? And should I care?

Han

Bewegingen van de auto had ik totaal geen last van. Ik heb "Pocket Internet Totaal" van T-Mobile met onbeperkte download van 64 kbit/s + Upload van 16 kbit/s. Da's snel zat voor pda-pagina's
Zon op het scherm is wel wat lastig maar door 'm wat te draaien is dat goed op te lossen. De screenprotector die ik vorige week heb gekocht is ook ontspiegelend, wat ook wel mee zal werken.

Ik las op het web 'n walk forum dat ik op papier een gprs-abbo heb maar dat ik met mijn abbo gebruik maak van het umts netwerk van T-mobile. Per abbo knijpen ze dan de snelheid af tot ongeveer het nivo waarvoor je betaald. Misschien dat dat umts netwerk ervoor zorgt dat ik in de auto goed kan internetten en geen last heb van de bewegingen van de auto. Het umts netwerk van T-Mobile heeft landelijke dekking.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Hier staat een tof linkje: http://www.htcclub.net/

Schijnt dat er voor de tytn een gratis update komt naar Win Mobile 6.0.
Meer nieuws krijg je via je provider.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

supermam

ik wacht in spanning af, heb nog niets gehoord van de provider hierover
Or was I not meant to be the one?
Where's the life I thought we would share? And should I care?

Han

Ik ook niet. WM6 schijnt stabieler te werken en er zijn wat issues opgelost.

Ik heb geen klagen over de stabiliteit. Hij loopt zelden vast.
Met WM6 schijnt ie wel sneller te werken. Sneller is bij computers altijd beter  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik vond onderstaande info op pocketinfo.nl.

HTC biedt in Aziƫ reeds WM6 upgrades aan voor diverse modellen
HTC heeft ons Windows Mobile 6 beloofd. Volgens berichten van HTC zelf zouden deze images vanaf eind juni te downloaden zijn. Helaas voor de Europese gebruikers zijn de meeste WM6 versies nog niet beschikbaar. Dat het niet meer lang zal duren kunnen we zien aan de Aziatische site.

Voor de Dopods D810, P838Pro en P800W kun je nu reeds de WM6 versies downloaden. Deze apparaten zijn hier bekend als de HTC P3600, TyTN (Hermes) en P3300. Voor de Dopod U1000, hier bekend als HTC X7500/Ameo is deze upgrade vanaf 20 juli te downloaden. Behalve Aziatische versies, zijn er voor de devices ook Engelse varianten in omloop.

Hopelijk komt HTC Europa snel met zijn officiĆ«le versies, voordat deze versies van een ander continent via het illegale download circuit welig tieren, met alle virus gevaren van dien. Je kunt op de Aziatische HTC site in ieder geval wel lezen, welke acties je moet ondernemen om de upgrade uit te voeren. Je kunt je dus alvast mentaal voorbereiden.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik ben even binnengelopen bij T-Mobile voor wat info. Er komt voor mijn "MDA Vario II" geen Rom update uit naar Windows Mobile 6. Logisch, want over zo'n 3 weken ligt de MDA Vario III bij T-Mobile in de winkels. Die draait op Mobile 6 Pro. Als ze een update voor de Vario II uit gaan brengen dan koopt geen hond die VarioIII nog. Ik heb eens zitten kijken bij de specs, maar behalve een update van het geheugen en 1 megapixel meer voor de camera zie ik geen extra voordelen t.o.v. de VarioII. Ik vind 'm qua uiterlijk ook niet mooi.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!