Software voor controle van cd's

Gestart door kopkop, 08 augustus 2006, 20:43:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kopkop

Hoi weer iemand of er ergens een programma bestaat dat (muziek) cd's snel kan scannen en controleren op schade , ik heb op het net aan het zoeken geweest kan echter niets vinden , ben namelijk mijn hele collectie oude cd's aan het controleren , is echter nogal onbegonnen werk om ze allemaal af te luisteren , het mooiste zou zij als het freeware is , waarschijlijk gebruik ik het toch maar eenmalig , dus is beetje zonde van regestratiekosten

bvd

een muziekliefhebber

Han

Misschien is CD Check iets. Is freeware + multi talig.

Vrij simpel gevonden door met google even te zoeken met zoekopdracht: "CD check" software
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kopkop

Dit lijkt inderdaad heel erg veel op wat ik zocht , vind wel vreemd dat ik hem niet kon vinden via google, heb toch ong. de zelfde zoekterm gebruikt , zal misschien komen omdat ik bij google alleen op nederlands gezocht heb , maar in ieder geval hartstikke bedankt !!

Han

Laat nog even weten of het programma aan je verwachtingen voldoet. Dan kunnen we het doorgeven aan een ander lid (Doy) die een mooie link pagina heeft met freeware software erop. Misschien staat daar ook nog wel wat bij.

Doy's Freeware : http://freeware.doy.nl
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kopkop

Het programma is eigenlijk ''te goed '' , daarmee bedoel ik scande een muziek cd waarvan ik wist dat track 6 oversloeg en de rest goed was en het programma geeft dan zelfs aan dat andere tracks ook al (nog niet kritieke) fouten bevat , kortom zeer goed programma , overigens in het niet helemaal freeware , het heeft eenevaluatieperodie voor 30 dagen !

mvg

Han

Als je die 30 dagen volledige functionaliteit hebt dan kom je daarmee een heel eind.
In 30 dagen kan je heel wat CD's scannen.

Wel jammer dat op hun site staat dat het freeware is terwijl het dat dus niet is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kopkop

Klopt , je hebt idd volledige functionaliteit en 30 dagen is voor mij genoeg , maar ik denk zet het er maar even bij zodat mensen dat weten !

Han

Bedankt daarvoor. Het is alleen geen tip voor Doy z'n freewarepagina.

Kan ik het topic hiermee afsluiten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!