videokaart op tv

Gestart door pietbiancat, 18 november 2002, 14:40:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pietbiancat

hoi ik zit met een probleem.heb een videokaaart in mijn pc die al ingebouwd was . nu heb ik een kabel gekocht om hem op mijn tv aan te sluiten.
staat op de pc out aangesloten en met een scart aan sluiting op mijn tv aangesloten. heb er een dvd in gedaan maar krijg allen maar de film op mijn monitor en niet op de tv.
wat moet ik doen om het wel op de tv te krijgen? :-X

Zandman

Je moet in de instellingen van je videokaart nog het een en ander veranderen om een dvd op je tv te kunnen bekijken
Ga naar het buroblad -klik met de rechtermuisknop-vraag de eigenschappen op
Ga dan naar het laatste tabblad dat heet instellingen onderaan vindt je een knop geavanceerd
Klik hier op ga dan opzoek naar het tabblad (twi)nview of cloned
Kies hier voor de instelling cloned
Druk op toepassen
Als het goed is moet je nu hetzelfde beeld op de monitor zien maar ook op je tv als je die op het video kanaal heb afgesteld
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

pietbiancat

hoi zandman heb dat allemaal gedaan kreeg twee de zelfde beeldjes in dat tablat hebtoen op toepassen gedrukt.              
maar heb nog steeds alleen maar beeld op mijn monitor.
hoop dat je mij verder kan helpen want ik ben nog maar een
leek in die dingen. :gek

Zandman

Heb je de tv wel op het videokanaal staan anders zie je inderdaad de gewone televisie
Onder die twee beelden heb je een pull down menu daar kan je kiezen voor de monitor of voor Pal
Kies eens voor Pal zie je nu wel de dvd op de tv.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

pietbiancat

HOI ZANDMAN IK HEB HEM NU OP DE TV . MAAR HET IS ZWART/WIT . EN IK HEB OOK GEEN GELUID .
WAT KAN DAT NU WEER WEZEN?
HOOP GAUW WAT TE HOREN 8)

Hans2

Zoek met bv Google naar het programmaatje TVTools

Zandman

Oops dan moet ik even voor je zoeken ik heb het hier namelijk lopen via een draadloze set de zender plug ik in de pjoeter en de ontvanger gaat via de scart aansluiting in de televisie
Ík laat het het geluid altijd gewoon via de pjoeter lopen omdat ik dan beter geluid heb dan over de tv
Ik ga even  voor je opzoek

Ik heb een 5 stappenplan gevonden hoe je het aansluit
hier kan je het vinden
En nog een link duidelijk beschreven met afbeeldingen hoe je alles aansluit die vindt je hier Laad wel wat traag maar de moeite van het wachten waard
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

pietbiancat

hoi zandman ik heb je berichten ontvangen bedankt ik ga vandaag weer verder hobbyen .je hoort nog van mij.