Meerdere downloads

Gestart door Stofke, 02 juli 2005, 10:12:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Heb ooit eens geweten hoe je je instellingen veranderd
waardoor je meer dan 2 downloads tegelijk kunt downen,
weet iemand nog hoe en waar dit was ?
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Bugs

De oplossing zit in een registerwijziging.

LET OP! Wijzigen aanbrengen in het register is niet aan te raden. Je kunt er de computer zodanig mee van slag helpen dat het systeem niet meer werkt en alleen nog maar door een nieuwe installatie van Windows weer aan de praat te krijgen is. Maak in ieder geval een back-up van je register alvorens registerwijzigingen uit te voeren en ook van alle belangrijke niet vervangbare bestanden.
Ga niet in het register rommelen tenzij je precies weet wat je doet.


* Kies start/uitvoeren
* Type in regedit en klik vervolgens op ok
* Kies in de register-editor HKEY_CURRENT_USER -Software-Microsoft-Windows-CurrentVersion-Internet Settings
* Klik met je rechtermuisknop in een leeg deel van het rechter schermhelft en kies Nieuw-DWORD-waarde
* Geef de nieuwe DWORD waarde de naam MaxConnectionsPerServer en open dit door er op te dubbelklikken
* Maak van de waarde 8 en stel Decimaal in
* Klik dan op OK
* Rechtsklik wederom in een leeg deel van het  rechter schermhelft en kies opnieuw Nieuw-DWORD-Waarde
* Geef deze DWORD waarde de naam MaxConnectionsPer1_0Server en open het doormiddel van een dubbelkllik.
* Maak van de waarde 8 en stel Decimaal in
* Klik op OK
* Sluit de register-editor

Na het een herstart van Windows kun je nu maximaal 8 downloads doen. Inplaats van 8 kun je ook een andere waarde invoeren.


Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, maar kon toen geen pagina's op het internet meer oproepen. Toen heb ik de nieuwe registersleutels had verwijderd en werkte alles weer zoals het moet. Ik hou het liever op de standaardsetting van 2 downloads. Met de huidige snelheden gaat dat snel genoeg voor mij.
Groetjes van Bugs

Stofke

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about