Dubbele pagina in Word

Gestart door Stofke, 23 oktober 2002, 23:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Hallo

Toen ik een brief maakte in word en daarna eens naar de voorbeeldpagina keek zak ik dat mijn gegevens niet allemaal op het eerste blad geraakten, heb dan het lettertype en de ruimte boven en onder wat verandert zodat alles op 1 pagina komt. Als ik nu naar de voorbeeldpagina ga zie ik dit tweede blad nog altijd staan, welliswaar blanco. Probleem is natuurlijk als ik afprint dat hij telkens dat 2 de bald ook meeneemt maar daar natuurlijk niets print, ik kan wel instellen dat hij maar het eerste blad kopieert maar zou toch liever dat 2 de blad weghebben, heb al geprobeerd maar krijg het niet weg. Iemand een oplossing?

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Irri is dat hé. Had ik vanmorgen op mijn werk ook weer es zo met een document.
Wat ik dan altijd doe is met m'n muis klikken op de knop "weergeven / verbergen" zodat je alle tekens en spaties en tabs e.d kunt zien, die op een pagina staan.



Vaak staat er op die "lege pagina" dan toch iets wat je eerst niet zag. Als je dat dan wist dan is die lege pagina ineens weg.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

ok Han, gelukt. Hartelijk bedankt.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

bjo

oke mooi dat het gelukt is stofke doe ik deze ook op slot  :)
[move]there is no power like xp power[/move]