Zwarte icoontjes ik heb Windows XP prof.

Gestart door Jolanda, 04 januari 2006, 20:39:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolanda

nee han er is hier nog geen andere grafische kaart in dit systeem geweest sinds ik de pc gekocht heb.
De driver, ja volgens mij is die al verschillende malen opnieuw geinstalleerd geweest maar dat zal ik zo even nog navragen.
dus daar krijg je zo vlug mogelijk een antwoord op

Ja de driver is opnieuw geinstalleerd geweest

Jolanda

Han ik kan nu al een gat in de lucht springen, ik zie nu net dat al mijn zwarte icoontjes ineens weer weg zijn en dat was de afgelopen tijd dus niet zo.
Ik weet niet of het probleem nu echt opgelost is of dat er toch nog het een en ander gedaan moet worden, ook ivm de spellen die niet te spelen zijn.
Ik hoor het wel weer  :goed

Han

Vaag probleem hoor. Het is zo ineens over terwijl er eigenlijk niet veel gebeurd is. Virussen en spyware had je niet en opruimen deed je al dus daar kan het ook niet aan liggen. Misschien staat de videokaart toch een beetje op instorten omdat ie het de ene keer wel en de andere keer niet goed doet.

Laten we even een dag of twee kijken wat er gebeurt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jolanda

oke Han ik kijk het nog even aan hier, wat ik nog wel wilde vermelden is dat ik mijn pc na deze stappen te hebben uitgevoerd en ontdekte dat mijn zwarte icoontjes nu weg waren mijn PC eigenlijk iets anders opstarte.
Ik probeer dat even uit te leggen.
Normaal als ik mijn pc opstart dan zag ik eerst letters in beeld waarop stond wat voor pc ik had met een hele serie informatie eronder.
Nu had ik de pc helemaal uitgezet en opnieuw opgestart en nu kwam meteen mijn beeldscherm in beeld zonder die informatie, mij zegt het niets maar wil het toch even aan jullie doorgeven.

Tot zover hardstikke bedankt hoor, ik laat over een paar dagen weer van mij horen hoe het gegaan is :goed :uno

Han

Geen idee. Het zijn allemaal erg vage dingen waar ik zo mijn vinger niet op kan leggen.

Laten we maar even afwachten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jolanda

Han ik heb nog 1 vraagje, waar moet dat pijltje bij systeemherstel staan, hij staat bij mij op maximum en ik hoorde dat dat waarschijnlijk juist op het minimum moet staan omdat hij anders te veel capaciteit zou hebben

Han

Hoe verder ie naar het maximum staat hoe meer herstelpunten hij kwijt kan.

C: Gebruikt 9,02 GB - Beschikbaar 30,00GB is jouw harddisk.
Ruimte zat dus. Laat 'm maar lekker zo staan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jolanda

zo hier ben ik weer, ik heb het nu een paar dagen aangekeken en tot op heden heb ik geen zwarte icoontjes meer gehad.
Wel had ik zondag ineens een heel zwart beeldscherm, ook het lampje van de beeldscherm bleef knipperen waarna ik toch weer de pc opnieuw moest opstarten.
Nu weet ik niet of het nu juist aan het beeldscherm ligt die al die problemen verooraakt hier.
of dat dat toch weer een ander probleem is, iig hoorde ik de pc wel gewoon draaien

Han

De communicatie tussen je videokaart en je beeldscherm is in ieder geval niet optimaal, dat is wel duidelijk.
Wat je kunt doen om te kijken of het aan je beeldscherm ligt heb ik je al eerder in dit topic uitgelegd  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jolanda

Dan heb ik dat warschijnlijk over het hoofd gezien, maar dan lees ik die nog wel ff door om te kijken of ik het terug vinden kan

Han

Sluit je monitor eens aan op een andere PC. Geeft ie daar ook raar beeld dan is het je monitor die raar doet en niet je videokaart.

Edit Bugs: Het is inmiddels 25 februari 2006.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!