Nieuwe HijackThis helpers voor PCN.......

Gestart door Han, 12 mei 2013, 20:11:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Han

Zoals jullie allemaal weten hadden wij hier op PCN al een hele poos Kingpin, die de Hijackthis logs behandelde van PCN leden die problemen hadden met hun PC. Tot onze spijt was Kingpin eind 2011 zomaar van de ene dag op de andere verdwenen. Niet alleen verdwenen van PCN maar ook van andere sites waar ze de logs verzorgde. Ik heb echt mijn best gedaan om haar te vinden en overal berichtjes voor haar achtergelaten maar niemand weet waar ze gebleven is. Natuurlijk was dat naar omdat we geen log behandelaar meer hadden maar onze bezorgdheid was vooral betreft het welzijn van Kingpin. Het is erg naar als je iemand op die manier zo ineens uit het oog verliest.

We hebben onze HijackThis sectie na een poosje min of meer afgesloten en leden met PC-problemen van dien aard doorverwezen naar Nationaal Computerforum. Dat was niet ideaal maar een HijackThis helper zoals Kingpin voor ons was, vind je niet snel meer.

Tot onze grote verrassing was daar een paar dagen geleden ineens een PM van Ben (Abbs). Hij heeft enorm veel ervaring met het behandelen van HijackThis logs en spyware, addware en meer van dat "naars". Hij heeft aangeboden om PCN-ers voortaan te helpen met de logs. Bugs en ik waarderen het zeer dat hij zijn hulp aangeboden hebben en heten hen van harte welkom. 




Het Sticky bericht met info voor hulp bij malware/virussen is inmiddels aangepast om het voor Ben (abbs) zo makkelijk mogelijk te maken de logs te behandelen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

abbs

Hallo,

Mijn naam is Ben/abbs zoals jullie hebben gelezen.
Ik ben sinds 2008 serieus bezig met Mailware te verwijderen van pc's.
Ik heb een HijackThis opleiding gevolg en heb die positief afgerond.
Hierna ben ik ervaring gaan opdoen op diverse forums (wat ik nog steeds doe).
Ik kwam hier terecht en zag dat er geen log lezer meer was en heb mijn hulp aangeboden om hier te komen helpen,
zodat dit forum een totaal plaatje kan aanbieden.
Ik hoop op een leuke en Malware vrije tijd hier  :)


Gr.abbs


marloes

zo lang bewegen nog kan dan doen

john

Dit is wat je goed nieuws kan noemen. Welkom op dit forum Ben.

Han

Huib (Fazantje) is met ingang van heden geen Hijack-This log beoordelaar meer voor PCN. Hij is op persoonlijke redenen helemaal gestopt met het beoordelen van Hijack-This logs.

PCN bedankt Huib voor zijn inzet. We wensen hem alle goeds voor de toekomst.  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!