Notificatie

Gestart door Stofke, 25 april 2005, 16:40:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stofke

Ben hier beetje aan het sukkelen met die notificatie's
op het forum, als ik algemeen notificatie aanzet krijg ik
soms geen mail bij een antwoord, heb de algemene
notificatie bij de herberg nu weer even uitgezet en de
specifieke notificatie aangezet. 't is raar.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Dit probleem treed voor zover ik weet alleen op bij pandora.be en hotmail.nl mailadressen. Bij de makers van onze forumsoftware wordt erover geklaagd. Ze zijn nog constant bezig met updates van deze forumsoftware om de foutjes eruit te halen.
Wij draaien momenteel versie 1.03. dat is de laatst voor ons beschikbare versie. De makers van deze software hebben een forum waar je vragen over de software kunt stellen. Zij draaien forumversie 1.1 beta maar daarin zitten nog veel foutjes.
Als je charter member wordt van hun forum dan krijg je eerder updates maar dat kost 50 dollar per jaar. Bovendien krijg je dan beperkt uitgeteste software. Betalen voor beperkt uitgeteste software daar heb ik niet zo'n zin in. Ik wacht liever tot de updates beschikbaar zijn voor de gewone members. Er is dan een testperiode achter de rug met verbeteringen.

We wachten dus maar af en slikken de kleine foutjes die er hier en daar nog inzitten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Okido, bedankt Han  :goed
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Probeer eens een ander mailadres.
Oja, als je een ander mailadres in je profiel zet dan krijg je van de forumsoftware als beveiliging een nieuw wachtwoord op het nieuwe mailadres om in te loggen. Let dus goed op dat je geen typefouten maakt in dat mailadres.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ik heb enkel een telenet.be adres en een hotmailadres dus het probleem
zal waarschijnlijk hetzelfde zijn. Ik neem wel de afzonderlijke notificatie's, die
werken hier perfect.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Okee, dan sluit ik dit topic hiermee af.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!