World Wide Web Register - GT@P

Gestart door pijltje, 16 november 2007, 13:42:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pijltje

 :) Hoi!

Ik heb een eigen website (sinds 2005) en ik kreeg een brief thuisgestuurd met de volgende vraag:

'Please make sure that your website adress as specified is updated by returning this form in the enclosed envelope'. verder stond er: 'In order to obtain immediate optimal positioning, please indicate your activity and any other complementary details'.
'With your cooperation, you are helping to keep the World Wide Web Register on the internet up to date.  Bij returning this document, you authorize the publication of you company's datat on the Internet en registry of this date on the database that GT@P is responsible for...'

Verder staat er in de kleine lettertjes dat dit € 870 euro kost...
Er staat een heleboel meer tekst, als u wilt kan ik het inscannen en toemailen.

dit (ondertekende) formulier dient men dan terug te zenden aan: GT@P, Federico Tapia, 37, 2e piso. 15005 A Coruna (Espana).

Volgens mij is dit onzin.  Hoe kan dit soort bedrijven aangepakt worden?!

Alvast bedankt voor een reactie!

groetjes Pijltje

Han

Oppassen hiermee!! Stuur de info niet terug want dan zit je eraan vast!! Gewoon wegsmijten die brief.
Dit soort bedrijven kan niet aangepakt worden omdat naam en adres van de registrant van een domeinnaam open en bloot op internet staat. Ze kunnen je dus zo geadresseerde post sturen.

Zie de info op deze links:
* SIDN waarschuwt voor domeinfraude GT@P
* Tros Opgelicht - GT@P
* Forum IkBenGenaaid!- Oplichters praktijk GT@P
* Google resultaat op GT@P
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje

Bedankt voor je snelle reactie!   :goed

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!