Websites niet goed (incompleet)

Gestart door EmelieD, 16 juni 2007, 20:51:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EmelieD

Dag allen.

Ben nieuw hier op deze site en verwezen door iemand die deze site :goed  vindt.

De problemen zouden liggen in mijn computer, dus leg ik mijn vraag bij jullie neer.

De websites waar ik regelmatig kom is één en dezelfde, alleen in verschillende landen. Sinds de verandering van de site kan ik de weblogs niet meer lezen van het desbetreffende land. Dat is sinsdien alleen de Nederlandse versie.
Op mijn werk ontdekte ik  dat ik wel de buitenlandse versies kon lezen, dit zou dus nu liggen aan mijn computer.

Daarnaast is het zo dat ik bij een bepaalde website steeds de beveiliging in internetopties aan moet passen van hoog naar normaal om pagina's te kunnen lezen. Dat is de laatste tijd alleen maar verergerd.

De beveiligingsprogramma's die ik er op heb staan zijn:

Avast, Ad-Aware, SpyBoth en Spamfighter.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Vriendelijke groet,

EmelieD

Bugs

Over welke website en welk land gaat het, Emelie?
Groetjes van Bugs

EmelieD

Het Hobbyjournaal en het gaat om de Engelse en Duitse site van HJ

Groetjes Emy

Oh ja en de website die ik steeds aan moet passen is van Clubs.nl/community
De onbeveligde website moet steeds van hoog ( is standaard) naar normaal zetten. Ik hoop dat jullie me daar ook mee kunnen helpen, zodat ik niet steeds deze aanpassing moet doen om deze site te bezoeken.

Groetjes Emy

Han

* Sinds wanneer heb je dit probleem

* Wat heb je al gedaan om een oplossing te vinden

* Wat is de url van de Nederlandse, Engelse en Duitse site.
   Kunnen we even in de bron kijken of er misschien verschillen zijn.
   Als ik je goed begrijp kun je wel de duitse en engelse versie bekijken maar niet de Nederlandse?

* Zet je beveiliging maar op "Normaal-hoog" dat is goed genoeg. Die club sites leunen zwaar op
   java. Bij een te hoge beveiliging kun je dan die sites niet openen omdat java dan niet gebruikt mag worden.

Heeft het op "normaal-hoog" zetten van je IE-beveiliging invloed op het wel/niet kunnen openen van de NL-Hobbyjournaal site?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

EmelieD

Hoi,

Ik kan op alle 3 de sites komen van het Hobbyjournaal.

Maar ik ben inmiddels zelf al achter het probleem gekomen. :D

Dat komt doordat de site kortelings verandert is en ik de oude versie nog bij mijn favorieten had staan en die steeds gebruik.

Ik wil jullie wel bedanken voor de moeite en het spijt me dat ik jullie lastig heb gevallen :-[

Mijn complimenten ook voor deze site, kom zeker vaker langs als ik ergnes mee zit :)

Groetjes Emy


Bugs

Fijn dat je de oplossing hebt gevonden!
Ik sluit dit onderwerp af.  :slotje
Groetjes van Bugs