Beeld ondersteboven

Gestart door Bohenne, 18 maart 2006, 11:08:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bohenne

Goedemorgen,ik heb één probleem,hoe kan het als je Beeld ondersteboven verschijnt :-[mijn Man heeft dat probleem. :uhmm
#Een blij gezicht opent alle Harten#

Han

Het enige softwarematige wat dat kan veroorzaken is voor zover ik weet. een virus. Je had van die JOKE-virussen die dat deden. Dus, draai je monitor om en ga even naar een online virusscanner om te scannen. In de meest rechter kolom van m'n linkpagina staan er een heleboel onder het kopje "Online Viruscheck".

Wat je nog kunt proberen is om de monitor in het menu ervan naar de default settings te zetten.
Denk niet dat het helpt maar je kunt het altijd proberen.

Als het geen virus is en de default setting terugzetten helpt niet dan kun je om te testen ook even zijn monitor aan jou PC aansluiten. Geeft ie daar ook de boel op de kop weer dan kan je ervan uitgaan dat de monitor kapot is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bohenne

Sorry Han,het is opgelost ,ik kon niet direct antwoord geven want wij kregen visite.
maar mijn man had perongeluk zijn beeld geroteerd.misschien via het toetsen bord gebeurd.Oké het maak eigenlijk niet uit hoe het is gebeurd.Het is weer goed en dat is het belangrijkste toch ,bedankt voor de reactie.Groetjes Bohenne :cool
#Een blij gezicht opent alle Harten#

Bugs

Je kunt weer kijken zonder stijve nek. ;)
Ik sluit het af.
Groetjes van Bugs