favorites verbergen, kan dat?

Gestart door bul, 09 juli 2002, 21:39:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bul

hallo goedenavond mijn vraag is misschien dom maar kan ik de onderwerpen verbergen zodat iemand anders deze niet kan inkijken en nemen deze niet teveel plaats in op de harde schijf mijn pc tje is maar ene lichte zodus
bulterrier

Han

Hi Bul, welkom op PCN  :)

Ik weet niet of ik je goed begrijp?
Wil je in je internet explorer favorieten die je aangemaakt hebt verbergen zodat anderen die je computer gebruiken deze niet zien?

De favorieten nemen op zich zo goed als geen plaats in omdat het slechts snelkoppelingen zijn. Over de ruimte op je harddisk hoef je je dus geen zorgen te maken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bul

ja han ik zou favorites graag verbergen of verwijderen .Jullie hebben wel een mooie site proficiat dat ook de beginners vragen mogen stellen die voor freaks heel gewoon zijn
bulterrier

Han

Ach Bul, iedereen moet het leren en dan moet je ergens je vragen kwijtkunnen. Als je overal afgebekt word als je een beginnersvraag stelt dan leer je het nooit, toch  ;)

Maar even terugkomende op je vraag.
Verbergen kan niet zodat anderen ze niet meer kunnen zien en jij nog wel.
Verwijderen kan wél heel simpel. Klik met je rechtermuisknop op een favoriet en kies in het menuutje dat je dan ziet, voor "verwijderen".
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Hallo Bul,
Misschien hebt je hier wat aan?
Zelf gebruik ik de favorieten alleen maar voor die pagina's, die ik vaak gebruik, zoals diverse forums, weerkamer, WebTV e.d.
Opslaan van (interessante) pagina's doe ik, het adres (in de adresbalk) kopiëren naar kladblok en die opslaan als... in een aparte map.
Die aparte map zou je kunnen zippen met een password.