msn start automatisch

Gestart door Charisma, 24 februari 2003, 22:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Charisma

sinds iemand bij mij een crackversie van norton 2003 heeft opgegooid start opeens MSN automatisch als ik mijn pc aanzet.(
Ik heb wind xp)
voorheen heb ik dat ergens manueel kunnen instellen, dat wil zeggen, ik klikte alleen als ik op msn wilde chatten op het kopje en dan pas ging die open en melde ik me aan.
Hoe kan ik die optie weer vinden?
ik heb gekeken bij msn onder opties en internetverbindingen en zo en daar staat keurig  onder   voorkeuren GEEN vinkje bij automatisch opstarten als windows wordt gestart.
zijn er nog andere wegen te bewandelen?
en nog iets:

mijn mooi geluidje is weg, als er iemand zich nieuw heeft aangemeldt op msn, hoorde ik altijd een mooi donder-geluid. Dit kan ik nu helemaal niet meer terugvinden bij geluiden...

dit gebeurde allemaal ivm het installeren van norton 2003. :(
 

 

Han

Bij de opties van NAV2003 heb je een instelling voor MSN.
Heb je daar soms het vinkje aanstaan?
Haal dat vinkje dan even weg.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Goed, het geluidje kan een simpele kwestie zijn van ff een vinkje er voor te zetten, ga in het msn scherm waar je contactpersonen staan, naar opties en dan naar het tabblad voorkeuren , hier zet je een vinkje voor meldingen geven als er contactpersonen online zijn, en een vinkje in het vakje voor geluid afspelen als personen zich aanmelden of een bericht verzenden

In hetzelfde tabblad zet je een vinkje voor dit programma opstarten als de pc word opgestart, als dit niet werkt, ff aanvinken pc opnieuw opstarten en dan het vinkje weghalen.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Lees dit topic nog even door over MSN en NAV2003.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Charisma

sorry dat ik het verkeerd heb geplaastst, maar ikz ag ook een ander topic over msn onder xp staan, dus vandaar dahct ik dat het de goede plek was...:(

ik ben ook tegen cracks in principe, had ook een betaald norton2002 versie, echter, mijn"expert" heeft hem erop gedonderd, zonder dat ik nog iets kon zeggen, dat ging allemaal zo snel en achteraf zat ik met de problemen( ben nu ook flink pi**ig)  maar goed dat terzijde.

even over het geluid, ik heb wel geluid maar een heel andere en het oude geluid is niet meer te vinden ...

ik zal even een finkje zetten bij msn opstarten als pc wordt gestart, doe ik wel even ...

ben zo terug :)  

Han

Geeft niks hoor. Als je wat verkeerd plaatst dan verkassen we het gewoon. Onder de forumonderdelen staat een omschrijving. Als je die leest dan weet je wat er thuis hoort  ;)

Dat vinkje bij MSN bij "msn opstarten als pc wordt gestart" moet er juist niet staan.
Ook geen vinkje in NAV bij de opties op het tabblad "instant messenger" bij de optie MSN.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Charisma

ik heb dus nu het vinkje weggehaald bij NAV2003 en nu maar hopen dat het morgen beter gaat:)

geluide is nog niet goed en ook de alle andere geluidjes zijn opeens veranderd, maar dat is een andere topic denk ik..

bedankt Han en Martijn ;)

   

Han

Yep een vraag over geluidjes in windows is wel een vraagje voor Het forumonderdeel Windows  ;)

Lees dit topic nog even door over het plaatsen van berichten. Daar staat nog wat uitleg over het een en ander.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Charisma

yesssss, ik zal me erin verdiepen....thanks

en het vinkje heb ik weer weggehaald, bij auto starten :) ???


Han

Mooi  :)

Laat morgen ff weten of het opgelost is.
Is dat zo, dan kunnen we dit topic afsluiten met een  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Charisma

zal ik doen, ik kom morgen weer hier buurten met een nieuwe leuke vraag ;)

Charisma

opgelost, er kan een slotje op :)

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]