PC uitval tijdens games

Gestart door Brutus2, 21 december 2003, 15:57:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brutus2

hmm,
ik heb nu de fans draaien op volle toeren en het lijkt te gaan lukken dit keer,
maar sluit de topic niet af want mijn PC heeft ervaring met irritant doen en fouten herhalen

Brutus2

ik kan niet vinden welke temp,
waar kan ik dat zien?

Brutus2

43 is graden mijn pc van binnen,
beetje warm :-\

nou hij is weer uitgevallen  

Edit Martijn: tweede reactie weggehaald, als je zo kort na elkaar (33 seconden) wilt posten kan dat prima met de "verander knop" boven de eerste reactie, daar hoef je geen tweede reactie voor te maken

bjo

jou probleem is toch echt dat de boel te warm word
ik zou toch de boel maar eens goed nakijken of je fans vernieuwen
[move]there is no power like xp power[/move]

Gert

Weet ik nog niet zo BJO, deze processor loopt ook tegen de 45 graden aan ( amd 2600+). In gestreste toestand ongeveer 50, althans volgens sisoft sandra.
Afgelopen zomer zat ie tijdens die hete dagen zelfs 10 graden hoger
Locatie: +21.3 NAP

Brutus2

ik heb nu 2 fans in mijn pc, moeten er meer in?

Brutus2

toen mijn pc weer uitviel heb ik meteen de kast open geschroefd en toen was de voeding bloedheet.
Kan het zijn dat mijn pc uitvalt doordat de voeding te warm wordt en zichzelf dan uitschakeld?
wat kan ik hier aan doen als dat zo is?
nieuwe voeding?

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Laat je PC es uitgebreid werken met de kap eraf. Dan koelt ie veel beter dan met de kap er op. Valt ie dan niet uit, dan weet je zeker dat dat je probleem is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Brutus2

ik heb het nu geprobeert zoder kap en tot nu toe is er nog niks gebeurt.
maar als het dus de voeding is dan is het al de derde keer dat we een nieuwe voeding erin hebben zitten.
de eerste keer blies de voeding mijn pc op dus die was toen aan poeier de tweede keer deed mijn pc raar en met een nieuwe voeding deed ie het weer een poosje en nu isie dus weer stuk!!

Martijn

Tja, terug naar de winkel dan maar weer, mischien met het verzoek alles eens goed door te meten en na te kijken en vooral niet nog een keer hetzelfde merk voeding kopen.

Ik denk niet dat wij nog veel voor je kunnen doen.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Brutus2

maar dan zit ik nog met 1 ding:
hoe kan het dan dat de voeding alleen bij spelletjes oververhit raakt?
want als ik bijvoorbeeld een grote download heb en ik laat de computer 4 uur achter elkaar aanstaan alleen voor het downloaden da gebeurt er niks.

bjo

omdat een download niet zoveel gebruik maakt van je cpu

Edit Bugs: Het is inmiddels 23 januari 2004.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.

[move]there is no power like xp power[/move]