Forum onbereikbaar of traag? Info staat hier!

Gestart door Han, 30 juni 2002, 13:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Han

Als het forum onbereikbaar was kan ik bij de host informeren wat er aan de hand was. Ik heb dan wel informatie van jullie nodig zodat ik gerichter vragen aan de host kan stellen.

- Wat zag je als je naar PCN ging (pagina niet gevonden?)
- Was alleen het forum onbereikbaar? Was www.pcnavigator.nl wel bereikbaar?
- Hoe laat was het, dat je geen verbinding kreeg?
- Hoe laat lukte het om weer verbinding te maken?

Als jullie me deze info kunnen geven, dan kan ik proberen om erachter te komen wat er mis ging.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Tijdens een storing informeren we de leden over deze storing (als hij dan nog bereikbaar is) via de storingenpagina. Maak van deze noodvoorziening even een favorietje in je browser. Dan kun je bij een storing op dit forum je info ergens vandaan halen!!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Onderhoud hostingserver van PCN
Hierbij willen we laten weten dat de hostingprovider van PCN onderhoud gaat uitvoeren aan de hostingservers, waarbij elke server ook tijdelijk onbereikbaar zal zijn. Tijdens het onderhoud upgraden ze de onderliggende serverinfrastructuur naar snellere en veiligere hardware.

Wanneer?
Op woensdagavond 16 december om 22:00 uur zal het onderhoud beginnen. Het onderhoud zal in totaal ongeveer 2 uur in beslag nemen. Elke server zal tijdens het onderhoud tussen de 15 en 30 minuten onbereikbaar zijn. Binnenkomende e-mail wordt door ons externe spamfilter opgevangen, en na het onderhoud alsnog afgeleverd.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!