'postvak in' gewist

Gestart door drummertje, 13 januari 2008, 21:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drummertje

Hallo allen.
Als ik in outlook express mijn 'postvak in' afsluit en opnieuw open zijn al mijn berichten gewist. Hoe kan dit? bvd.

Bugs

Dat komt niet vanzelf. Welke virusscanner gebruik je? Er is een tijdje een probleem geweest met een virusscanner die .dbx (dat zijn e-mailbestanden) wist.
Groetjes van Bugs

Han

Ik heb het betreffende stukje teruggevonden op het forum. Stond in een bericht van Kingpin:

Citaat van: Kingpin op 11 november 2007, 15:44:11
Ivm je eigenlijke probleem (Outlook Express), 'k denk dat je hier last van hebt :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B314421

De pagina met info en oplossing van Microsoft laad een beetje traag.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

drummertje

Ik heb anti vir draaien.
Daarvoor een tijdje Macafee gehad maar een tijdje geleden verwijderd.
Outlook Express draait overigens al jaren zonder problemen.
Ik heb al mijn berichten uit de andere mappen geexporteerd naar Outlook. De verdwenen berichten stonden daar ook weer bij.

Han

Sinds wanneer trad het probleem met je inbox op. Heb je iets geinstalleerd of juist verwijderd wat dat zou kunnen veroorzaken. Een of ander cleaningprogramma's misschien?

Als je ze in Outlook weer terug hebt dan is het alleen nog een kwestie van terugzetten in de inbox en weer importeren in Outlook Express, toch?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

drummertje

Ik heb wat plugins voor cubase geinstalleerd(muziekprogramma)
Als ik de berichten weer terug importeer blijft het probleem natuurlijk bestaan.
De berichten verdwijnen alleen als ze geopend zijn geweest.

Han

Citaat van: Han op 13 januari 2008, 22:02:10
Als je ze in Outlook weer terug hebt dan is het alleen nog een kwestie van terugzetten in de inbox en weer importeren in Outlook Express, toch?

Dit al gedaan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

drummertje

ik heb al diverse malen 'postvak in' geexporteerd naar Outlook.
Dat zijn echter telkens meer dan 2000 mails. Blijkbaar is alles bewaard gebleven, ook mails die ik allang verwijderd heb in het verleden. Erg omslachtig dus.

Han

Dan gooi je voordat je importeert toch eerst alles weg wat je niet wilt hebben en leeg je de verwijderde items?
Beetje moeite heb je er toch wel voor over lijkt mij. Het is de enige oplossing.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Het is inmiddels 31 januari 2008. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!