foutmelding outlook express 6

Gestart door marloes, 12 november 2006, 16:15:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marloes

hoi

ik krijg af en toe de volgende melding MSIMN.exe en dan moet ik op oke drukken
dan sluit me outlook express af en daarna kan ik hem gewoon openen
soms krijg ik die melding paar keer achter elkaar

en soms duurt het dagen voor ik die melding krijg
wat zou dit kunnen zijn

marloes
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Wat is de exacte foutmelding die je krijgt, Marloes?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

sorrry helemaal vergeten te melden
MSIMN.exe has generated errors and will be closed bij windows you will need to restart the program

ik krijg die melding maar af en toe
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Die fout staat bij Microsoft beschreven, mét een oplossing: Error Message: Msimn.exe Has Generated Errors and Will Be Closed by Windows

Het is onwaarschijnlijk dat de dbx-bestanden in je Outlook Express map bij jou zomaar ineens read-only staan dus zal de eerste oplossing waarschijnlijk niets doen.

Waarschijnlijker is het dat je "Identities Registry Key" beschadigd is. Om dat op te lossen moet je het register van windows in. Op bovenstaande pagina van Microsoft staat stap voor stap beschreven wat je dan moet doen in het register om het op te lossen. Wel eerst backups maken van je mailtjes, adresboek en accountsettings voordat je ermee aan de slag gaat hoor!!
Wees voorzichtig met het werken in het register. Het register is essentieel voor de werking van je windows. Als je iets verkeerds veranderd, dan kan er zomaar ineens iets niet meer werken. Maak in ieder geval altijd eerst een backup van je register voordat je iets aan gaat passen. Denk je :"Mwa dat durf of kan ik niet", vraag dan gewoon even aan je broer of hij het voor je wil doen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Han

ik had van de week al backups gemaakt van alle mail en zo ook van me accounts
dat heb ik van het forum gehaald
In het register zitten werken vind ik inderdaad beetje mwa en eng
Denk dat ik me broer er eens naar laat kijken
De fout treed maar af en toe op dus er valt mee te leven.

Deze mag dicht Han als ik nog problemen ondervind of iets niet lukt meld ik me weer

dank voor het helpen zoeken
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Okee, Marloes. Ik sluit 'm af.  :goed
Middels een PM aan iemand van PCN Team kan hij eventueel weer opengemaakt worden,
mocht dat nodig zijn.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!