Error: outlook express reageert niet

Gestart door kefken, 31 oktober 2006, 00:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kefken

Wanneer ik outlook express open staan er een 5 tal mailtjes in , nu het probleem is als ik ook maar op mail klik of op iets anders vb verwijderen of allles waar je kan op klikken , krijg ik direkt de melding outlook express reageert niet en moet ik dit programma afsluiten , dan krijg ik de melding of ik dit verzenden
aan watzou dit kunnen liggen of is er een andere oplossing voor ?


Han

Ik heb je topictitel even aangepast naar een die de lading van je vraag dekt. Alleen "Outlook Express" is te algemeen gesteld. Daarmee vinden mensen die hetzelfde probleem kunnen hebben via de zoekfunctie de info niet terug.

Graag wat meer info om je vraag te kunnen beantwoorden:
- Sinds wanneer is dit probleem ontstaan. Na verwijderen/installeren van software of hardware?
- Heb je al geprobeerd of systeemherstel een oplossing bied?
- Is je PC 100% zeker spywarevrij en virusvrij?
- Staan er behalve die 5 mailtjes geen andere mailtjes meer in je inbox?
  Bevat 1 van die 5 mailtjes een onbekende attachment?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kefken

Het enige waar ik zeker van ben is dat er maar 5 mailtjes in staan en de pc is gescand op spyware en vond geen enkele fout . Aangezien het mijn pc niet is zal ik eerst en vooral een systeemherstel gaan doen en vragen wanneer dat probleem juist ontstaan is . Geen enkel van die 5 mailtjes is geopend dus de kans is heel klein dat dit het probleem is . Het enige dat de fout zou kunnen veroorzaken is mss de volgende info .
Er is een fout opgetreden met het volgende msin.exe . Misschien kan je hier meer uit afleiden .

Alvast veel dank voor de snelle reactie

groetjes kefken

Han

Vraag ook even wat de exacte foutmelding is die er tevoorschijn komt.
Daarmee kunnen we in de database van Microsoft op zoek gaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kefken

Ik heb ondertussen een systeemherstel proberen uitvoeren maar was helaas onmogelijk omdat er maar 2 datas in vetjes gedrukt stonden en deze waren allebei begin deze week . Ik heb nu de fouten opgeschreven : msimn.exe
szAppName : msimn.exe , szAppVer : 6-0.2900.2180 , szModName : hungapp ,
szModVer : 0.0.0.0 , ofsset : 00000000

Hopelijk kan je hier iets meer uit afleiden

Alvast veel dank

Han

Tja lastig. Je hebt nog twee opties.

De eerste optie:
Als er in je inbox berichten staan die beschadigd zijn dan kan je deze foutmelding krijgen. Ga naar het profiel van de gebruiker waarmee ingelogd wordt en verwijder daar uit de Outlook Express map het bestandje inbox.dbx. Start dan Outlook Express weer op. Het programma detecteert dan dat inbox.dbx ontbreekt en zal een nieuw bestand daarvoor in de plaats aanmaken. Let op....., alle mailtjes die in je inbox stonden zijn met bovenstaande actie gewist.
Als je niet weet waar je in WinXP de outlook Express map vind, lees dan even onze special over het backuppen van Outlook Express door. Die special staat hier.

De tweede optie: Oplossingen van Microsoft
* Outlook Express 6.0 reageert niet meer of wordt onverwacht afgesloten en u ontvangt het foutbericht 'Er is een fout opgetreden in Outlook Express en het programma moet worden afgesloten'

* Internet Explorer en Outlook Express opnieuw installeren of herstellen in Windows XP


Als een van bovenstaande opties niet werkt dan weet ik verder geen oplossingen meer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kefken

Ga dit effe proberen en laat zeker nog een berichtje na , alvast veel dank voor de snelle reactie

groetjes erwin

Bugs

Helaas is dat berichtje nooit meer gekomen. Dit onderwerp gaat op slot. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Groetjes van Bugs