Afbeelding niet zichtbaar in Outlook-Express, alleen kruisje

Gestart door averheijden, 20 januari 2006, 20:33:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

averheijden

Geacht Forum,

Ik ontvang wel eens een e-mail waarin een afbeelding is ingebracht (dus niet als bijlage), maar er is alleen een rechthoek te zien met een kruisje in de linker bovenhoek.

Wat kan de reden zijn, is er misschien iets niet goed ingesteld in mijn O-E?

MVG

Alfons
[move]AV[/move]

Han

Check even deze setting :

- Open Outlook Express
- Ga in menubalk naar de optie "Extra"
- Kies "Opties" en ga naar het tabblad "Beveiliging"
- Staat daar een vinkje, haal het dan weg vinkje weg voor de optie
   "Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML e-mail verbergen"

  
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

averheijden

Ik heb dit gedaan maar nog steeds geen succes in die ontvangen e-mail
Ik had het inmiddels ook gelezen in de Help Functie:

Citeer
Wanneer afbeeldingen of andere inhoud door Outlook Express worden geblokkeerd, worden deze items vervangen door een rode x. Als u gewenste berichten ontvangt, bijvoorbeeld een nieuwsbrief waarop u bent geabonneerd, kunt u afbeeldingen en andere inhoud downloaden door op de Infobalk boven aan het bericht te klikken.

Als u een bericht met verwijzingen naar externe inhoud bewerkt, doorstuurt of beantwoordt, wordt geprobeerd deze inhoud opnieuw te downloaden. De geblokkeerde inhoud wordt gedownload en ingevoegd in het antwoord of doorgestuurde bericht. Als u een bericht afdrukt met inhoud die niet automatisch is gedownload, wordt de geblokkeerde inhoud gedownload en weergegeven in het afgedrukte bericht.

Als u alle afbeeldingen automatisch wilt downloaden in Outlook Express, klikt u in het menu Extra op Opties en vervolgens op het tabblad Beveiliging. Schakel het selectievakje Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren uit. Het wijzigen van deze instelling wordt echter afgeraden.

Ik weet niet of ik m'n PC misschien weer opnieuw moet opstarten?
Dat merk ik later wel

Alfons

[move]AV[/move]

Han

Ook als je de optie uitgevinkt hebt staan dan zullen sommige emailtjes nog steeds de plaatjes als vakje met rood kruisje weergeven. Bovenin zo'n mailtje zie je een balkje. Daarin staat direct onder het onderwerp de tekst "Enkele afbeeldingen zijn geblokkeerd zodat de afzender uw computer niet gemakkelijk kan identificeren. Klik hier als u de afbeeldingen wilt downloaden." Als je daarop klikt dan kan je wel de plaatjes bekijken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

averheijden

Ja dat ken ik die regel bovenaan een e-mail

Maar die regel stond er niet!!!!!!!!

heb toen alles zo laten staan, dus vinkje weg zoals op het tabbald aangegeven

De verzender nogmaals gevraagd dezelfde mail te versturen en toen stond de afbeelding er wel in?

In elk geval bedank voor de hulp
Groeten
Alfons
[move]AV[/move]

Bugs

Fijn dat het nu is opgelost.
Nog een onderwerp wat kan worden afgesloten.  :slotje
Groetjes van Bugs