Encredimail vervangen door outlook ?

Gestart door minoes, 09 mei 2005, 17:30:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

minoes

Ik zou graag weer werken met outlook i.p.v. encredimail.  De reden is dat ik nu zelf mijn achtergronden voor mails wil maken en als ik dat doe is het niet meer nodig om dat pakket van encredimail te gebruiken.
Nu is mijn vraag, ik heb dus outlook express 6 op mijn pc staan maar die nu mijn standaard mail niet, dat is momenteel encredimail.
Als ik nu outlook express standaard maak, en dan encredimail ga verwijderen van mijn pc, zal ik dan mijn mappen kwijt zijn ?  Ik bedoel, mijn man bewaart veel van zijn inkomende mails omdat het over voetbaltraining gaat.  Hij wil deze nu niet kwijt zijn.  Zullen ze verdwenen zijn als ik encredimail verwijder ?

marloes

ja die mappen moet je even ergens opslaan
op je schijf
dan kan je ze geloof ik naderhand importeren in outlook
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Dat overzetten kan inderdaad. Via google vond ik een topic op een ander forum erover.
Lees even na wat er in dit topic staat

Vooral dit : Export Mail from IncrediMail to Another Email Program
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

minoes

Ik heb Encredimail van mijn pc verwijderd en nu gebruik ik weer Outlook Express 6.
Eén probleempje echter.... mijn mails komen ook binnen in de mailbox van mijn echtgenoot die dus een andere account heeft ?
Deze morgen doe ik de pc aan en in mijn mailbox waren er maar een paar mails binnengekomen maar in de mailbox van mijn man waren er een hele hoop mails binnengekomen die in feite voor mij bestemd waren ?
Als ik mijn account open dat zie ik staan onder mijn naam ".... (aantal) ongelezen mails in uw mailbox ?
Zou ik misschien ergens iets aan mijn instellingen moeten wijzigen ?  En de mails van mijn echtgenoot die komen dus wel niet in mijn mailbox terecht maar omgekeerd wel.

Helen

Komt me bekend voor. ;-)

Misschien is dit ook de oplossing voor jou?
NON BLATERARE, SED POLIRE!

minoes

Ik heb het eens gelezen maar bij mij gaat het dus over één pc met drie verschillende accounts.  Ik weet dus niet goed wat ik dan in mijn geval moet aanvinken omdat ik mijn eigen mails zou ontvangen op mijn account en mijn man de zijne op zijn account.  En wat raar is ?  Wij hebben toch elk een ander mail adres ?  Hoe is dat dan mogelijk dan hij mijn berichten ontvangt die naar mijn mail adres verstuurd werden ?  Ik begrijp er momenteel helemaal niks meer van...

Han

Wil je voor deze nieuwe vraag een nieuw topic starten, Marloes?
Als we deze vraag hier gaan beantwoorden dan is de info later met de zoekfunctie
niet terug te vinden.

Ik sluit dit topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!