adressen van icredit mail over zetten naar oulook expres of outlook

Gestart door willem, 15 maart 2003, 19:04:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

willem

het staat al in de aankondiging,maar wie weet hoe dat moet.Adressen over zetten van icredit mail naar outlook of outlook expres.Ik snap er helaas niet veel van.Als het kan een goede uitleg,bedankt Wim

Han

Op deze pagina staat een duidelijke nederlandstalige handleiding van Incredimail. Daarin ook hoe je mail en accounts moet importeren met de import functie in incredimail.

Ik heb het programma zelf nooit gebruikt omdat het veel resources "opvreet" wat ik zonde vind voor alleen een email-programma. Veel meer dan deze link kan ik je dus niet geven.
Ik heb die link gevonden door bij google te zoeken met zoekopdracht incredimail handleiding. Er staan nog veel meer linkjes daar.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

willem

bedankt,ik ga even kijken.misschien een rare vraag,maar wat betekent veel rescourses opvreet.als ik er uit kom laat ik het even weten


Gert

Citaat van: wim op 15 maart 2003, 23:16:15bedankt,ik ga even kijken.misschien een rare vraag,maar wat betekent veel rescourses opvreet.als ik er uit kom laat ik het even weten

Dat wil zeggen dat het je systeem ( geheugen) veel belast en daardoor het navigeren trager wordt.
Locatie: +21.3 NAP

Han

Als je het niet vinden kan, dan blijft het wachten op iemand die dat programma ook draait, Wim.
Diegene kan je misschien vertellen hoe het moet  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Ik heb het programma ooit eens gehad en ik kan me herinneren dat er een import- en exportfunctie in zat.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Er wordt hier in de handleiding ook gespreken over ""File" > "Import" > "Contacts".

Lijkt me dat er op diezelfde plek ook "File" > "Export" > "Contacts" moet zitten waarmee je de contactpersonen kunt exporteren naar een wab-bestand. Dat wab-bestand kan je dan weer importeren in het adresboek van Outlook Expres.
Hoe dat importeren van een wab-bestand in het adresboek staat wordt stap voor stap beschreven in het tweede bericht van de special Backup E-mail + favorieten
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

willem

bedankt allemaal,ik heb het maar gewoon allemaal opnieuw in zitten vullen in outlook expres.Maar nog wel bedankt voor de goede tips,zal die pagina bewaren,gr wim

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!