Briefpapier met eigen logo

Gestart door Ad, 23 juli 2011, 21:32:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ad

Bedankt Swake, deze heb ik inmiddels gedownload, die ga ik proberen.
als het me is gelukt laat ik het hier weten.

Han

Ad ben jij member van de site "HelpMij"?
Zij sturen eens in de maand een nieuwsbrief rond met daarin allerlei informatie. Eén van de onderwerpen van afgelopen maand was "Briefpapier in Outlook 2007 en 2010". Ik ga de inhoud van dit artikel hier niet neerzetten want da's copyright HelpMij. Ik kan je wél de nieuwsbrief van hen doormailen als je daar prijs op stelt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Hm, slecht van mij ik had deze topic ook nog.
Toen rond die periode is dat gedoe met outlook en windows mail  op mijn eigen laptop begonnen volgens mij, maar dat is inmiddels opgelost.
Ik ben wel ooit member van Helpmij geweest, maar dat was nog voordat PCN bestond.
Als ik het me goed herrinner was daar ook een Han, redelijk actief. Zou dat dezelfde persoon zijn? ;)
Maar alle gekheid op een stokje, ik zou nog wel eens ander briefpapier in outlook willen hebben, maar daar is geen haast bij.

Han

Ik ben nooit zo actief geweest op Helpmij. Ik ben daar wel al jarenlang lid maar niet onder mijn eigen naam zoals hier.

Wat je achtergrondje betreft.....
Heb je nog niet met sharepoint designer geprobeerd om de achtergrond te maken?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Dan heb ik wellicht iemand anders voor, zand erover. Ik heb nog niet geoefent met Sharepoint
Briefpapier maken heeft geen prioriteit op dit moment, ik ben toevallig een keer drie dagen achter alkaar thuis en dan staat de computer veel aan.
Dat is de reden dat ik op dit moment hier ben, wie weet krijg ik nog eens drie vrije dagen achter elkaar en dan lukt het misschien wel.

Han

Ik zou als ik jou was Sharepoint designer dan wel even downloaden.
Het is nu nog gratis maar met Microsoft weet je het maar nooit.

http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?familyid=baa3ad86-bfc1-4bd4-9812-d9e710d44f42&displaylang=nl
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

Goed plan, ik heb het inmiddels, en het werkt, meer weet ik er nog niet vanaf.
Ik zou die bewuste nieuwsbrief van Helpmij willen van jou toch wel willen hebben.

Han

Tsja dat was september dat ik dat schreef. Die heb ik allang niet meer.
Vraag op HelpMij maar even na of ze hem nog in archief hebben.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!