foto taak weggevallen

Gestart door bul, 29 januari 2005, 11:48:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bul

goeiedag allemaal
als ik op mijn pc , mijn afbeeldingen open , en een foto selecteer , kreeg ik vroeger rechts te staan
op cd copieren of zoiets, ook als ik rechts op de foto klikte kreeg ik iets dergelijks te zien, ik kan in elk geval niet meer rechtstreeks naar schijfje zetten . Ik krijg ook steeds al ik opstart de vermelding dat er fotos op de wachtlijst staan te wachten om op cd gezet te worden
Is er misschien iemand die zoiets al aan de hand gehad heeft.Ik heb windows xp prof zonder service pak
groetjes roger(bul)
bulterrier

Han

Er gaan dus duidelijk iets mis met het interne programma van XP om CD's te branden.
Als bestanden in de wachtrij blijven staan dan kan er van alles mis zijn. Maar met de info die
je geeft kunnen we niet zoveel. Daar kunnen we misschien alleen achterkomen als je meer info geeft.
- CDWriter kan defect zijn. Kan je wel branden met een programma als bijvoorbeeld Nero?
- De gebruikte CD-r kan onleesbaar zijn of er kan onvoldoende ruimte leeg zijn
- Probleem met het programma zelf
- onvoldoende lege schijfruimte op harddisk (voor het maken van een CD heeft XP harddisk ruimte nodig)

WinXP-prof zonder ServicePacks is wel heel erg achterhaald. Wordt het niet tijd om te updaten?
Die updates zijn niet alleen voor beveiliging maar ze lossen ook een groot aantal problemen op.




Edit Han : Het is inmiddels 27 febr 2005. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!