INFO + Ervaringen met : WinXP SP2

Gestart door Han, 10 mei 2004, 14:47:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Han

Het is vrij simpel. Als je een legale versie van Windows XP (Home of Pro) in je bezit hebt, dan kon je een CD met SP2 erop bij microsoft bestellen. Dat kon via deze pagina. Geen idee of dat nu nog steeds kan. Bij de meeste computerbladen zat een paar maanden geleden ook de SP2 CDrom omdat Microsoft de verspreiding ervan groots aangepakt heeft. Heb je geen SP2 CDrom kunnen bemachtigen dan heb je 2 opties :
- Of om je heen vragen of iemand die cd wel heeft
- Of SP2 downloaden en installeren via Windows update

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Da's toch de versie die de meesten van ons al geinstalleerd hadden voordat hij uitkwam op CD, Bertus?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

geloof het wel maar die is wel goed hoor
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Yep, die draait hier ook goed. Deze SP2-versie staat op een van de PC's hier in het netwerk.
Op de andere PC's is de versie van de Microsoft SP2 cd gezet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

hopeless

ik kan hem gewoon niet downloaden, zolang sp2 bestaat heb ik het dikwijls geprobeerd,
alles gaat goed tot ik hem ok geef en dan zegt ie dat het mislukt is en dat ik contact met verkoper moet opnemen en bla bla bla,....

ik heb deze pc gekocht en er zit wel een goede windows op, maar die "dief"wist dat ik er toen geen verstand van had, dus hield de cd voor zichzelf,......


ik heb de cd wel aangevraagd, maar ja ik weet dus niet of dit dan wel gaat lukken,...
maar omdat ik alles heb geprobeerd maar nooit in de veilige modules dacht ik dat dit misschien nog een optie was,.......
vandaar dat ik wou weten of het kwaad kon, of dat het wel verschil zou maken,...
ik hoor zoveel mensen al problemen met die sp2 hebben nadat ze hem downloaden dat ik dit liever ff vraag,........
anderen moesten opnw installeren en daar waag ik me liever niet aan,....
zou niet eens weten hoe ik van alles een back =up moet maken  :-[

groetjessssssss
gelukkig zijn er mensen die wel verstand van computers hebben

Han

Als je vermoed dat je opgelicht bent dan moet je contact opnemen met Microsoft.
Je kunt SP2 alleen direct installeren op een PC waarvan het serienummer correct is en dat lijkt (afgaande op wat je beschrijft) niet zo te zijn.

Dit is eigenlijk een aparte vraag die niet thuishoort in dit topic. Dit topic is alleen voor het uitwisselen van ervaringen als SP2 geinstalleerd is. Wil je proberen om dit op te lossen open daar dan eventueel een nieuw topic voor.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

hopeless

ow okay ,
ik heb nu de cd binnen van sp2, maar wou dus weten of het wel goed is om te doen, want je hoort er zoveel over ::)

maar ik kijk dan wel ff verders

thanks
gelukkig zijn er mensen die wel verstand van computers hebben

bjo

aan sp2 mankeert niets hoor ik heb het er al een hele tijd opstaan maar nog geen problemen gehad
[move]there is no power like xp power[/move]